Inkognito v pondelok oslavovalo jubileum. Jeden zo stálych zábavných formátov televízie Joj odvysielal vo svojej novodobej histórii 300. epizódu. Do štúdia si pozval ako tajnú hostku prezidentku Zuzanu Čaputovú a jeho sledovanosť vystrelila na historicky rekordné čísla.
Zábavnú šou si nenechalo ujsť až 898-tisíc divákov, pričom záver relácie, v ktorej bola práve Zuzana Čaputová, sledovalo viac ako milión divákov, presne 1 053 000 divákov starších ako 12 rokov.
Inkognito si tak v pondelok 11. novembra pripísalo historické rekordy v obidvoch hlavných cieľových skupinách a stalo sa celkovo najsledovanejším programom jesene, pričom prekonalo aj doterajší rekord Novín TV Joj z nedele 10. novembra s celkovo 685-tisíc divákmi.
V rámci univerzálneho publika zaznamenalo až 19,3 percentnú sledovanosť a 39,4 percentný podiel na trhu, čo je tento rok najvyšší výkon spomedzi všetkých komerčných programov slovenských televízií (mimo prenosov Majstrovstiev sveta v hokeji).
V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov Inkognito tiež pokorilo svoj rekord. Dosiahlo sledovanosť 13,8 percenta a podiel 36,3 percenta, v aktuálnej jesennej sezóne ho o desatinu percentuálneho bodu prekonala len animovaná premiéra Coco, ktorú Joj vysielala 1. novembra. Animovaná rozprávka si pripísala rating 13,9 percenta s trhovým podielom 34,5 percenta v tejto cieľovej skupine, pozrelo si ju celkovo 534-tisíc divákov. Inkognito však malo o 364-tisíc divákov viac.
Pondelkových Susedov sledovalo 373-tisíc divákov a dosiahli v cieľovej skupine 12-54 sledovanosť necelých 8 percent s trhovým podielom pod 21 percentami. Podvečerným Oteckom sa tradične darilo, pripísali si rating 9,4 percenta a 34,5 percentný podiel. Vyššiu sledovanosť si v tejto cieľovej skupine pripísali hlavné spravodajské relácie Markízy Počasie a Televízne noviny, ktorých podiel bol takmer 30 percent.
Inkognito je stálicou televízie Joj od roku 2003. Na obrazovkách JOJky sa objavilo prvýkrát v septembri 2003 a vďaka veľkej diváckej priazni sa vo vysielaní udržalo štyri roky. Neskôr sa vrátilo v novej podobe a s novými hádačmi opäť v roku 2015. Zapísalo sa tak k najúspešnejším a najdlhšie vysielaným projektom televízie JOJ. Každý pondelok si ho priemerne pozrie okolo 500-tisíc divákov.