Spevácka súťaž SuperStar sa v nedeľu 22. marca stala na obrazovkách televízie Markíza v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov suverénne najsledovanejším nespravodajským programom celého uplynulého týždňa.
V tejto cieľovej skupine dosiahla šou svoj doposiaľ rekordnú sledovanosť 13 percent a dorovnala svoj najvyšší trhový podiel 29,6 percenta. Medzitýždenne si SuperStar z hľadiska ratingu polepšila o 1,2 percentného bodu a trhový podiel jej narástol o 3,3 percentného bodu.
Šiesty zostrih z kastingov so pozrelo rekordných 564-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v porovnaní s minulotýždňovou úvodnou epizódou ide o nárast o 48-tisíc divákov.
RTVS uvádza v nedeľu večer pôvodný seriál Hniezdo, ktorému kontinálne pribúdajú diváci a s poslednou epizódou si pripísal svoj rekord. Pri obrazovkách Jednotky bolo až 584-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je najvyšší počet od začiatku seriálu. Od začiatku mesiaca je to nárast až o takmer 60-tisíc divákov. televízia odvysielala doposiaľ 10 z 12 epizód. Jednotka zabodovala aj v piatok so svojou zábavnou šou Čo ja viem, ktorú si pozrelo 476-tisíc divákov.
Z nespravodajských progamov mala vysokú sledovanosť tiež sobotňajšia premiéra dobrodružného filmu Pasažieri, ktorú uviedla televízia Markíza. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla sledovanosť 11,4 percenta a trhový podiel 26,8 percenta. Film si pozrelo 450-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Najsledovanejšie spravodajstvo
Celkovo najsledovanejším programom nedele sa v rámci cieľovej skupiny 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Markízy Televízne noviny, dosiahla vysoký rating 15,1 percenta a trhový podiel 31,8 percenta. Pri obrazovkách bolo 763-tisíc divákom starším ako 12 rokov.
V širšej cieľovej skupine 12+ patrilo prvé miesto v nedeľnom rebríčku sledovanosti nasledujúcej relácii Počasie, ktorú si pozrelo až 793-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 mu patrila druhá priečka s ratingom 14,8 percenta a trhovým podielom 32,4 percenta.
Počasiu na Markíze patrili prvé priečky v rebríčku sledovanosti aj v sobotu 21. marca, a to v oboch hlavných cieľových skupinách. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo Počasie svoj druhý najvyšší tohtoročný rating 15,8 percenta a taktiež aj druhý najlepší trhový podiel 34,9 percenta. V širšej skupine divákov starších ako 12 rokov to znamenalo až 818-tisíc divákov, čo je tretí najlepší tohtoročný výkon relácie.
Druhé miesto v sobotnom rebríčku sledovanosti obsadili rovnako v oboch hlavných cieľových skupinách Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 15 percent a trhový podiel 32percent. Hlavnú spravodajskú reláciu Markízy sledovalo 777-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Nedeľné politické diskusie
Ďalší výrazný úspech si pripísala popoludňajšia politická talkšou Na telo. Vydanie z nedele 22. marca sledovalo 685-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najvyšší počet od obnovenia relácie v septembri 2018. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo Na telo vo svojej súčasnej ére taktiež druhý najvyšší rating 11 percent a rovnako aj druhý najlepší trhový podiel 33,4 percent. V oboch hlavných cieľových skupinách išlo zároveň o najsledovanejšiu politickú diskusiu uplynulého týždňa.
V diskusii RTVS O 5 min 12 vystúpila v živom vstupe z Prezidentského paláca prezidentka Zuzana Čaputová a hosťami boli tiež ďalší najvyšší ústavní činitelia. Pri obrazovkách Jednotky bolo 593-tisíc divákov starších než 12 rokov a RTVS si v čase vysielania pripísala v tejto cieľovej skupine podiel na trhu 32,4 percenta.