StoryEditor

SuperStar pred finále rastie. Pripísala si nový rekord a je najsledovanejším zábavným programom roka

27.04.2020, 15:35
Autor:
hrnhrn
Skupina Markíza v nedeľu zaznamenala aj svoj najvyšší tohtoročný trhový podiel v prime-time.

SuperStar pre svojím finále prekonáva jeden rekord za druhým. Jedenásta epizóda odvysielaná v nedeľu 26. apríla sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala doposiaľ najsledovanejším zábavným programom tohto roka v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Tretia časť SuperVýberu z priestorov divadla v Karlových Varoch bola najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu. V strategickej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahla rekordnú sledovanosť 15 percent a rovnako aj trhový podiel 36,1 percenta. Čo sa týka konkurenčnej programovej ponuky, premiérový film Kincsem: Stávka na pomstu zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16,4 percenta a snímka Smrtiace tajomstvá na Jednotke RTVS podiel na trhu 3,7 percenta.

Medzitýždenne si SuperStar z hľadiska ratingu polepšila o 0,7 percentuálneho bodu a trhový podiel jej narástol o 3,4 bodu. Pri obrazovkách Markízy bolo rekordných 655-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v porovnaní s minulotýždňovou epizódou ide o nárast o 21-tisíc divákov.

V oboch hlavných cieľových skupinách išlo o doposiaľ vôbec najsledovanejšiu epizódu za posledné tri ročníky, teda od roku 2015. Skupina Markíza zároveň v nedeľu zaznamenala svoj najvyšší tohtoročný trhový podiel v prime-time 19:00-23:00, ktorý dosiahol hodnotu až 37,8 percenta.

​V nedeľných politických diskusiách si vedenie podelili Na telo a O 5 minút 12. Na telo televízie Markíza si pripísalo prvenstvo v obchodnej cieľovej skupine 12-54. Včerajšie vydanie s premiérom Igorom Matovičom dosiahlo sledovanosť 6,6 percenta a trhový podiel 25,5 percenta.

V širšej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov si Na telo pozrelo 426-tisíc divákov. O 5 minút 12 na Jednotke RTVS si však pripísalo o 35-tisíc divákov viac, diskusiu  Borisa Kollára s Petrom Žigom sledovalo 461-tisíc divákov.

TV Markíza

​V sobotu 25. apríla zabodoval film Stratený v džungli, ktorý sa stal v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal sledovanosť 10,3 percenta a trhový podiel 26,5 percenta. Pri obrazovkách Markízy bolo 470-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Celkovo najsledovanejšími reláciami boli v sobotu aj nedeľu hlavné spravodajské relácie Markízy - Počasie a Televízne noviny.

01 - Modified: 2020-05-11 13:21:05 - Feat.: 0 - Title: Strategický online denník: Prinášame najnovšie informácie z marketingu a médií v čase pandémie 02 - Modified: 2020-12-29 19:10:40 - Feat.: 0 - Title: Nový život sa rozlúčil s divákmi. Pripravujeme ďalšie časti, uviedla televízia Joj 03 - Modified: 2020-04-22 11:28:54 - Feat.: 0 - Title: Mimoriadny dokument a veľká debata o koronavíruse najsledovanejším programom utorkového večera 04 - Modified: 2020-04-20 14:36:45 - Feat.: 0 - Title: SuperStar s rekordnou sledovanosťou za posledné tri ročníky 05 - Modified: 2020-04-06 12:37:55 - Feat.: 0 - Title: Koronakríza ohrozuje finále SuperStar. Aké sú plány televízie?
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 05:19