Opatrenia proti šíreniu nového koronavírusu sa na Slovensku postupne uvoľňujú, naďalej však pretrváva zvýšený divácky záujem o aktuálne informácie. Tri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti obsadili v utorok 5. mája večerné spravodajské relácie televízie Markíza.
Najsledovanejším večerným programom bol spravodajský špeciál Koronavírus: Mimoriadna relácia televízie Markíza. Pripísala si sledovanosť 9,3 percenta a trhový podiel 24 percenta v cieľovej skupine 12-54 ročných divákov. Nikto nie je dokonalý zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 12,3 percenta a seriál Kolonáda II na Jednotke RTVS podiel na trhu 6,2 percenta.
Diskusiu moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s premiérom Igorom Matovičom a profesorom Vladimírom Krčmérym sledovalo celkovo 497-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Celkovo najsledovanejšími programami dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc boli hlavné spravodajské relácie Markízy. Počasie zaznamenalo v obchodnej cieľovej skupine 12-54 sledovanosť 10 percent a trhový podiel 28,4 percenta. Počasie bolo divácky najúspešnejším programom dňa aj v širšej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov, keď ho sledovalo rovných 600-tisíc divákov.
Hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny patrilo v rebríčku sledovanosti druhé miesto, a to v oboch cieľových skupinách. V cieľovej skupine 12-54 si utorokové vydanie pripísalo sledovanosť 9,4 percenta a trhový podiel 29 percent, pri obrazovkách bolo 572-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA, dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA.