TV Markíza
StoryEditor

Mimoriadnu reláciu s Matovičom a Krčmérym sledovalo pol milióna divákov

06.05.2020, 13:25
Autor:
redred
Mimoriadna relácia a večerné spravodajstvo boli najsledovanejšími programami utorka.

Opatrenia proti šíreniu nového koronavírusu sa na Slovensku postupne uvoľňujú, naďalej však pretrváva zvýšený divácky záujem o aktuálne informácie. Tri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti obsadili v utorok 5. mája večerné spravodajské relácie televízie Markíza.

Najsledovanejším večerným programom bol spravodajský špeciál Koronavírus: Mimoriadna relácia televízie Markíza. Pripísala si sledovanosť 9,3 percenta a trhový podiel 24 percenta v cieľovej skupine 12-54 ročných divákov. Nikto nie je dokonalý zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 12,3 percenta a seriál Kolonáda II na Jednotke RTVS podiel na trhu 6,2 percenta.

Diskusiu moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s premiérom Igorom Matovičom a profesorom Vladimírom Krčmérym sledovalo celkovo 497-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

​Celkovo najsledovanejšími programami dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc boli hlavné spravodajské relácie Markízy. Počasie zaznamenalo v obchodnej cieľovej skupine 12-54 sledovanosť 10 percent a trhový podiel 28,4 percenta. Počasie bolo divácky najúspešnejším programom dňa aj v širšej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov, keď ho sledovalo rovných 600-tisíc divákov.

Hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny patrilo v rebríčku sledovanosti druhé miesto, a to v oboch cieľových skupinách. V cieľovej skupine 12-54 si utorokové vydanie pripísalo sledovanosť 9,4 percenta a trhový podiel 29 percent, pri obrazovkách bolo 572-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA, dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA.

01 - Modified: 2020-05-11 13:21:05 - Feat.: 0 - Title: Strategický online denník: Prinášame najnovšie informácie z marketingu a médií v čase pandémie 02 - Modified: 2020-05-04 16:21:00 - Feat.: 0 - Title: SuperStar sa blíži do finále. Udržala si 650-tisíc divákov a stala sa opäť top programom týždňa 03 - Modified: 2020-05-04 13:55:53 - Feat.: 0 - Title: CNN Prima NEWS má za sebou úspešný štart. Sledovanosť prekonala naplánované ciele 04 - Modified: 2020-12-29 19:10:40 - Feat.: 0 - Title: Nový život sa rozlúčil s divákmi. Pripravujeme ďalšie časti, uviedla televízia Joj
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 14:38