TV JOJ
StoryEditor

JOJ Group počas „korona kvartálu“ rástla aj v online

19.06.2020, 09:45
Autor:
redred
Počas pandémie vzrástla nielen sledovanosť televíznych staníc JOJ Group, ale aj návštevnosť jej webových portálov.

Približne pred tromi mesiacmi bol na Slovensku kvôli šíreniu nového koronavírusu vyhlásený krízový stav, ktorý v týchto dňoch končí. Počas mimoriadnej situácie sa zvýšil počet televíznych divákov a tiež čas, koľko sledovaním televízie denne strávili.

Joj Group zaznamenala napriek obmedzeniam vo výrobe medziročné posilnenie výkonov a programových ratingov svojich televíznych staníc a nárast dosiahla aj návštevnosť jej webových portálov, sledovanie online archívu a počet nových užívateľov aplikácie TV JOJ.

„Za sledované obdobie od marca do mája 2020, počas trvania mimoriadnej situácie s pandémiou koronavírusu, sa zmenilo správanie ľudí v ich prístupe k médiám a dôležité informácie, ale aj zábavu na odľahčenie hľadali vo zvýšenej miere práve v online,“ uviedla Miroslava Klempová, PR manažérka JOJ Group.

Výkony digitálnych platforiem JOJ Group zaznamenali významný medziročný nárast v počte návštev a sledovaní videí na svojich weboch joj.sk a videoportal.sk, predĺžil sa tiež čas strávený na stránkach a zvýšil sa počet používateľov mobilnej aplikácie TV JOJ.

​Nárast bol najvýraznejší v marci a za celý „korona-kvartál“ boli online výkony nadpriemerné. Návštevníci sledovali najmä LIVE vysielanie na webe joj.sk, ktorý zaznamenal mimoriadny nárast z 1,6 milióna na 2,8 miliónov prehratí za sledované obdobie.

Podobne vzrástla návštevnosť portálu videoportal.joj.sk. „Diváci v online archíve vyhľadávali predovšetkým seriály Nový život, Jenny, Profesionáli, zábavnú show Inkognito či doku-reality Mama ožeň ma,“ upresnila Klempová.

Sledovanosť LIVE vysielania a archívu TV JOJ rástla aj v aplikácii TV JOJ – medzimesačne o viac ako 20 percent, pričom najpozeranejšie boli Nový život, Inkognito, Noviny TV JOJ, Delukse a Za sklom. V máji 2020 oslávila vynovená aplikácia svoje prvé výročie od spustenia a prekročila hranicu 200-tisíc používateľov.

​V televíznom vysielaní dosiahol najvýznamnejší nárast spravodajský slot TV Joj. Rozdiel marcovej sledovanosti medzi rokmi 2019 a 2020 bol takmer 15,3 percenta, ast, resp. 27,4 percenta v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov. Najsledovanejšie boli Noviny TV JOJ v sobotu 21. marca, kedy dosiahli až 15,9 percentnú sledovanosť, čo znamenalo 743-tisíc divákov, pričom zasiahli viac ako milión divákov. Najlepšie počasie dosiahlo v nedeľu 29. marca najvyššiu sledovanosť od začiatku tohto roka, čo znamenalo 15 percentnú sledovanosť a 699-tisíc divákov.

Noviny Špeciál, samostatná relácia, ktorá sa v tomto období tematicky venovala pandémii a bola zaradené do programu JOJky väčšinou vo štvrtky a utorky po 20:30 hod., odštartovali 15. marca so 713-tisíc divákmi a 15,3 percentnou sledovanosťou. V apríli už sledovanosť spravodajského slotu mierne klesla, zostala však vyššia ako v období pred krízou a silnejšia ako v minulom roku.

Tradičné Inkognito bolo počas “koronového kvartálu“ takmer vždy lídrom trhu (v 20 z 21 odvysielaných epizód). Z premiérových častí bolo najsledovanejším vydanie z 11. mája s premiérom Matovičom ako tajným hosťom (616-tisíc divákov), z odvysielaných repríz si najviac divákov pripísalo vydanie z 30. marca (608-tisíc).

​Televzia Joj pokračovala aj počas korona krízy s nakrúcaním viacerých programov pri dodržiavaní mimoriadnych hygienických a bezpečnostných opatrení. Nakrúcalo sa v rúškach, s minimálnym štábom, bez divákov v hľadisku, kontrola telesnej teploty a dostatočná hygiena na pracovisku bola (a doteraz je) bežným štandardom. Išlo o relácie, ako napríklad kuchársku show Moja mama varí lepšie ako tvoja, publicistickú reláciu Topstar alebo novú talkshow Zostali sme doma.

Bez publika sa nakrúcalo V siedmom nebi, už spomínané Inkognito, glosátorská relácia Sedem či politická diskusná relácia Na hrane.

Z filmovej ponuky si najviac divákov pripísala v marci Hora medzi nami (639-tisíc divákov), v apríli Megan a Rex (525-tisíc divákov) a v máji Mia a biely lev (549-tisíc divákov).

Medziročný nárast sledovanosti si pripísali tiež menšie stanice Plus a Wau. Na stanoci Plus bol najsledovanejším film Kuriér (233-tisíc divákov) a na WAU seriál C.S.I.: Kriminálka Las Vegas (147-tisíc divákov).

01 - Modified: 2020-06-03 11:18:05 - Feat.: 0 - Title: Televízia Joj rozbehla výrobu. V ateliéroch na Kolibe nakrúca nový seriál 02 - Modified: 2020-05-15 17:44:06 - Feat.: 0 - Title: Televízia Joj obnovuje výrobu seriálov. Začne nakrúcať Nový život a novinku Ultimátum 03 - Modified: 2020-12-29 19:10:40 - Feat.: 0 - Title: Nový život sa rozlúčil s divákmi. Pripravujeme ďalšie časti, uviedla televízia Joj 04 - Modified: 2020-04-22 14:29:28 - Feat.: 0 - Title: Veľké porovnanie: Televízna Veľká noc v čase koronakrízy 05 - Modified: 2020-03-17 13:47:29 - Feat.: 0 - Title: Mimoriadne relácie o koronavíruse sa stretli s vysokým diváckym záujmom. Televízne noviny sledovalo až 850-tisíc divákov
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 06:12