Vysoká sledovanosť v čase koronakrízy, zmena programovej štruktúry a rýchle prispôsobenie sa novej situácii. Tak nejako vyzerala situácia v televíziách na jar a začiatkom leta tohto roka. Zadávatelia museli prehodnocovať nasadenie kampaní kvôli aktuálnej situácii a tiež aj pre zmenené spotrebiteľské správanie ľudí. Ako sa situácia dotkla obchodných oddelení? Ako vnímajú uplynulé obdobie obchodní riaditelia našich najsledovanejších televízií?
„V Markíze sme zaznamenali poklesy hlavne v mesiacoch máj a jún, pričom v marci a apríli ešte dobiehali kampane klientov, ktoré už boli nakontrahované,“ hodnotí situáciu na jar a začiatkom leta riaditeľ Centra reklamy skupiny Markíza Juraj Máťuš. „Flexibilný booking, ktorý sme uviedli na trh a stal...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.