Juraj Máťuš (Markíza), Igor Slanina (RTVS), Martin Heržo (JOJ Group)
StoryEditor

Reklama v televízii: situácia sa v lete vracia do normálu

30.07.2020, 12:09
O situácii v televízii počas pandémie a víziách na najbližšie obdobie hovoria obchodní riaditelia našich najsledovanejších televízií.

Vysoká sledovanosť v čase koronakrízy, zmena programovej štruktúry a rýchle prispôsobenie sa novej situácii. Tak nejako vyzerala situácia v televíziách na jar a začiatkom leta tohto roka. Zadávatelia museli prehodnocovať nasadenie kampaní kvôli aktuálnej situácii a tiež aj pre zmenené spotrebiteľské správanie ľudí.  Ako sa situácia dotkla obchodných oddelení? Ako vnímajú uplynulé obdobie obchodní riaditelia našich najsledovanejších televízií?

„V Markíze sme zaznamenali poklesy hlavne v mesiacoch máj a jún, pričom v marci a apríli ešte dobiehali kampane klientov, ktoré už boli nakontrahované,“ hodnotí situáciu na jar a začiatkom leta riaditeľ Centra reklamy skupiny Markíza Juraj Máťuš. „Flexibilný booking, ktorý sme uviedli na trh a stal...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-12-15 11:26:54 - Feat.: - Title: Ceny za športové licencie sú za hranicou únosnosti, tvrdia zástupcovia 3 najsilnejších slovenských televízií 02 - Modified: 2022-09-05 15:01:08 - Feat.: - Title: Médiá majú platiť špeciálny odvod: Je to nesystémové a diskriminačné, odkazujú vysielatelia 03 - Modified: 2022-06-30 09:35:02 - Feat.: - Title: ta3 uviedlo novú reláciu Vaša pošta 04 - Modified: 2018-09-06 10:52:59 - Feat.: - Title: Kontroverzné pravidlá pri šírení televízneho obsahu 05 - Modified: 2018-06-13 22:00:13 - Feat.: - Title: Boj o české stanice pokračuje. Skylink mení pravidlá dohody
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 01:42