Televízia Markíza má za sebou úspešný vstup do novej televíznej sezóny. Ako prvá z televízií spustila od pondelka viacero noviniek. Po vynútenej prestávke spôsobenej koronakrízou sa na obrazovky Markízy s novými časťami vrátil podvečerný seriálový hit Oteckovia. Prvá epizóda jesennej sezóny si pripísala sledovanosť 5,9 percenta a trhový podiel 28,9 percenta v cieľovej skupine 12-54. Pri obrazovkách bolo celkovo 326-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Svojho reštartu sa v pondelok večer dočkal nový rodinný komediálny seriál Pán profesor, ktorý na jar po troch odvysielaných častiach nečakane prerušila pandémia nového koronavírusu. Televízia Markíza pri reštarte odvysiela ešte raz aj prvé tri epizódy. Úvodná epizóda s názvom Náhradník sa v cieľovej skupine 12-54 stala aj po druhý raz lídrom trhu v čase vysielania so sledovanosťou 6,8 percenta a trhovým podielom 20,1 percenta. Konkurenčné Inkognito na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostalo s podielom na trhu 15,4 percenta. Pána profesora si pozrelo najviac mladých diváčok vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 33,1 percenta.
Úvodná epizóda reality šou Farma s novým konceptom Mesto vs. dedina sa stala v cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Pripísala si nadpriemerný rating 7 percent a trhovým podielom 24,1 percenta. Konkurovala jej ďalšia epizóda Inkognita, ktorá na TV Joj dosiahla v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 11,6 percenta. Rovnako Farma pritiahla k obrazovkám najviac mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré tvorili podiel až 45 percent. Celkovo si novú Farmu pozrelo 337-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
V utorok 1. septembra sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa v utorok 1. septembra stala úvodná časť premiérovej 3. série seriálu Sestričky. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla sledovanosť 8,2 percenta a trhový podiel 20,3 percenta. Nové osudy štyroch zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť 404-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Celkovo si najviac divákov v rámci cieľovej skupiny 12-54 v utorok pozrelo reláciu Počasie, ktorá dosiahla vysokú sledovanosť 10,2 percenta a trhový podiel 27,6 percenta. Zabodovali aj Televízne noviny s dosiahnutým ratingom 9,6 percenta a trhovým podielom 27,5 percenta. Počasie si pozrelo 595-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Televízne noviny 564-tisíc divákov.