StoryEditor

Markíza otvorila tému šikany. Venovala sa jej aj v seriáloch Pán profesor či Oteckovia

06.10.2020, 15:25
Autor:
hrnhrn
Na čele rebríčka sledovanosti boli Televízne noviny a Pán profesor, zabodovali aj Oteckovia.

Nadácia Markíza odštartovala v pondelok 5. októbra veľký projekt boja proti šikane s názvom Odpíšeme ti. Cieľom projektu je byť oporou pre obete šikany, ktoré sa častokrát nevedia alebo nemajú na koho obrátiť.

Na veľký celospoločenský problém súčasnosti upozorňovala Markíza počas dňa vo viacerých svojich reláciách. Venovala sa mu aj v hlavnej spravodajskej relácii Televízne novinky a počas dňa uvádzala reklamné spoty na nový projekt pomoci obetiam šikany. Téma šikany na školách bola tiež témou podvečerných Oteckov a večerného seriálu Pán profesor.

Šiestu premiérovú epizódu Pána profesora s názvom Obeť si pozrelo celkovo 392-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Rekord si seriál pripísal uplynulý týždeň, kedy ho sledovalo 410-tisíc divákov.

V cieľovej skupine 12-54 ročných divákov sa stal Pán profesor najsledovanejším nespravodajským programom dňa a dorovnal svoj druhý najvyšší rating 9,2 percenta. Pripísal si trhový podiel 25,3 percenta, pričom najviac oslovil mladých mužov vo veku od 12 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 37,8 percenta. Konkurenčné Inkognito na TV Joj si v tejto cieľovej skupine pripísalo podiel na trhu 13,9 percenta a spravodajský špeciál Druhá vlna dosiahol na Jednotke RTVS podiel na trhu 9,6 percenta.

​Oteckovia boli už tradične najsledovanejším podvečerným programom. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ druhú najvyššiu sledovanosť 7,5 percenta a vysoký trhový podiel 31,4 percenta. Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj si v rovnakej cieľovej skupine pripísala trhový podiel pod 10 percentami. Oteckov sledovalo 385-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je od začiatku jesennej série zatiaľ tretí najlepší výkon.

Najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stali Televízne noviny, ktoré dosiahli vysokú sledovanosť 9,5 percenta a trhový podiel 29,2 percenta. Hlavnú spravodajskú reláciu Markízy si nenechalo ujsť 557-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 02:49