Víkendové spravodajské relácie sa podrobne venovali celoplošnému testovaniu obyvateľstva na ochorenie COVID-19, ktoré sa na Slovensku uskutočnilo počas soboty a nedele.
Televízia Markíza je v súčasných náročných časoch najsledovanejším zdrojom informácií o aktuálnom dianí v krajine. Hlavná spravodajská relácia Televízne noviny sa v nedeľu, 1. novembra 2020, stala najsledovanejším programom uplynulého týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V širšej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov išlo dokonca o zatiaľ najsledovanejší program celej jesennej televíznej sezóny.
Televízia Markíza priniesla vo večerných správach naživo rozhovor s premiérom Igorom Matovičom a ministrom obrany Jaroslavom Naďom. Celkovo si Televízne noviny pozrelo rekordných 737-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je najviac od začiatku septembra 2020. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahli hlavné správy Markízy druhý najvyšší rating 13,5 percenta od začiatku septembra a nadpriemerný trhový podiel 31,4 percenta.
Televízia Joj odvysielala v nedeľu namiesto Krimi Noviny špeciál s premiérom Matovičom a ministrom Naďom. Pozrelo si ich 561-tisíc divákov, nasledujúce Noviny sledovalo 636-tisíc divákov.
Nasledovanejším nespravodajským programom dňa bolo v nedeľu nové spracovanie Aladina zo štúdia Disney, ktoré odvysielala televízia Joj. Pozrelo si ho takmer pol milióna divákov v rámci univerzálnej cieľovej skupiny, v obchodnej cieľovej skupine 12-54 si pripísalo sledovanosť 11,6 percenta a podiel na trhu 32,2 percenta. Aladin sa stal doposiaľ najsledovanejším akvizičným filmom na obrazovkách televízií.
Televízne noviny aj sobotným lídrom
Večerná spravodajská relácia Markízy bola rovnako v sobotu, 31. októbra 2020, najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. Pozrelo si ich 705-tisíc divákov starších ako 12 tokov, čo v cieľovej skupine 12-54 znamenalo sledovanosť 12,4 percenta a podiel 32,4 percenta.
Nasledovanejším nespravodajským programom dňa bola v sobotu slovenská premiéra akčného trileru Mrazivá pomsta, ktorý si na Markíze pozrelo 488-tisíc diváko starších ako 12 rokov. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol sledovanosť 10,5 percenta a trhový podiel 28 percenta. V oboch hlavných cieľových skupinách išlo pritom o doposiaľ najsledovanejší akvizičný film na obrazovkách televízie Markíza v rámci aktuálnej jesennej sezóny.
Svojich divákov si udržali sobotné zábavné formáty Jednotky RTVS – Záhady tela, Pumpa a talkšou Neskoro večer. Záhady tela si pozrelo 412-tisíc divákov, Pumpu 363-tisíc divákov a Neskoro večer 321-tisíc divákov.