Televízia Joj odvysiela aj tento tento počas Štedrého večera programy bez prerušovania reklamnými spotmi, výnimkou budú len sponzorské odkazy.
Túto tradíciu zaviedla televízia Joj v roku 2007, odkedy ponúka divákom Vianoce bez reklamy každý rok, okrem roka 2011. Za 12 rokov sa tak na poste partnera vystriedali napríklad obchodné reťazce Lidl, Kaufland, Coop Jednota, ale aj automobilové značky Hyundai či Škoda.
Tohtoročným partnerom Vianoc bez reklamy sa stala prvýkrát národná lotériová spoločnosť TIPOS. Na tlačovej konferencii to potvrdil obchodný riaditeľ skupiny Joj Martin Heržo.
"Projekt Vianoce bez reklamy je veľmi vhodným priestorom pre posilnenie znalosti značky. Každoročne ide o veľmi prestížny mediálny priestor. Preto spoločnosť TIPOS s radosťou využila možnosť priniesť divákom TV JOJ vianočné vysielanie bez reklám. Vianoce sú totiž symbolom radosti, oddychu, príjemne a zábavne stráveného času s rodinou. A radosť, oddych a zábava je nesporne spojená práve s TIPOSom," vyjadrila sa pre Stratégie Ivana Skokanová, hovorkyňa spoločnosti TIPOS.
Okrem štandardnej reklamnej spolupráce prináša spoločnosť TIPOS v prípade spolupráce s TV Joj na televízne obrazovky aj špeciálnu televíznu reláciu TIPOS Talent týždňa. "Ide o jedinečný televízny formát, ktorého hlavným cieľom je predstaviť divákom športové nádeje, ktoré majú schopnosť a potenciál premeniť svoj talent na úspešnú a hviezdnu športovú kariéru," vysvetľuje Skokanová.
Ambasádormi tohto projektu sú Danka Barteková a Ľubomír Višňovský, ktorí raz týždenne prostredníctvom TV Joj predstavujú vybraných mladých slovenských športovcov a ich najväčšie športové úspechy. "Športové talenty vyberal Slovenský olympijský a športový výbor, ktorého exkluzívnym partnerom je práve TIPOS ako najväčší donor športu na Slovensku," dodáva Skokanová.
V tomto roku Tipos podpísal aj zmluvu o generálnom partnerstve s Asociáciou profesionálnych hokejových klubov (APHK). Od tejto sezóny bude niesť hokejová extraligová súťaž oficiálny názov Tipos Extraliga.