TA3 si po rekordnom októbri udržala aj v novembri trend vysokej sledovanosti televízie a návštevnosti webu TA3.com. Počas novembra si spravodajskú televíziu zaplo denne viac ako 1 milión divákov a denný podiel na trhu bol v priemere takmer 4 percentá v cieľovej skupine 12+. Počas celého mesiaca bola TA3 viac ako 13 hodín jednotkou na slovenskom televíznom trhu.
Najsledovanejšou reláciou TA3 za november bola premiéra V politike. V nedeľu 1. novembra si ju zaplo 712-tisíc divákov. Nedeľa 1. novembra bola zároveň najsledovanejším dňom mesiaca, TA3 si zaplo takmer 1,8 milióna divákov a podiel na trhu bol 6,7 percenta.
Ďalšími úspešnými reláciami v novembri boli aj Pozrime sa na to, Motoring, nová relácia Za oponou či Showbiz.
Počet zobrazení webu TA3.com medzimesačne stúplo až o 36 percent na 17 miliónov PV, počet reálnych používateľov bol 1,5 milióna, čo predstavuje nárast o 15 percent.
Pomoc umelcom
Relácia Showbiz sa vrátila po niekoľko mesačnej prestávke kvôli pandémii na obrazovky TA3 v októbri. TA3 sa rozhodla pomôcť umelcom zasiahnutých koronakrízou prezentovaním ich práce vo vysielaní televízie.
Od decembra zaraďuje TA3 do vysielania novú reláciu Umenie na TA3 (premiéra každú sobotu o 15:30). Programová novinka mapuje dianie na poli umenia: divadelné premiéry, koncerty, vernisáže, novinky na knižnom trhu. V každom vydaní prinesie rozhovor „Na kávičke“ so zaujímavou osobnosťou. Tútorom relácie je herec Robo Roth, ktorý jej prepožičal svoj hlas. Reláciou budú sprevádzať moderátorky Katarína Korecká a Simona Frantová, dramaturgom relácie je Stanislav Hudák.
Zdroj údajov: PMT/Kantar Media a IAB Slovakia, CS 12+ a hostia, minútová podmienka reachu