Pred tromi rokmi, 12. marca 2018, začala televízia JOJ vysielať spravodajsko-publicistický formát, ktorý divákom ponúka každé pracovné ráno najnovšie informácie z diania na Slovensku i v zahraničí, zo športu, ale aj zo života domácich či zahraničných celebrít.
Počas uplynulého roka, ktorý poznačila pandémia koronavírusu, sa museli moderátori prispôsobiť novej situácii. Uplynulé leto si napríklad moderátori vytvorili športové výzvy, ktoré skúšali v štúdiu, ale aj na rôznych iných miestach. Keďže nemohli sprostredkovať rozhovory so zaujímavými hosťami priamo v štúdiu, pripravovali ich ako videohovory či telefonáty. Už najbližšie dni prinesú rozhovory s tvorcami a hercami nového seriálu Slovania.
Ranné noviny kontinuálne naberajú divákov a zvyšujú svoj podiel na trhu. "Rekordnú sledovanosť od začiatku svojho vysielania zaznamenali 8. januára 2021. V cieľovej skupine 12+ dosiahli sledovanosť 1,6 percenta, pozrelo si ho spolu 74-tisíc divákov. V užšej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali v tento deň sledovanosť 1,2 percenta. Rekordný podiel na trhu si ranné vysielanie vyslúžilo 4. januára 2019. Dosiahlo podiel 23,8 percenta v univerzálnej cieľovej skupine a v cieľovej skupine 12-54 dosiahlo rekord 22,8 percenta," uviedla Lucia Tuhelová, hovorkyňa Joj Group.