Televízia Joj uviedla v stredu 18. marca druhú epizódu Slovanov. Historický fantasy seriál si udržal pozíciu najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa, a to v obidvoch hlavných cieľových skupinách. Prekonali ho len hlavné spravodajské relácie.
Slovania ako jediný nespravodajský program dňa prilákali k televíznym obrazovkám viac ako pol milióna divákov. Na ďalšiu epizódu seriálu bolo zvedavých 518-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Rekordný úspech si seriál pripísal pri svojom štarte, kedy prilákal k obrazovkám až 639-tisíc divákov. Viac ako pol milióna divákov k obrazovkách dokáže k obrazovkám prilákať okrem spravodajstva a športu ešte Tvoja tvár znie povedome, ktorú uvádza Markíza v nedeľné večery.
V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov si Slovania pripísali sledovanosť takmer 10 percent a podiel na trhu 25,4 percenta. Pri prvej epizóde ich rating vyskočil až na 11,5 percenta a podiel na 28,3 percenta.
Dvojkou v stredajšom rebríčku boli Oteckovia so sledovanosťou 8,2 percenta a podielom na trhu 28 percent, tretia priečka patrila premiérovej epizóde Chart Show s ratingom 7,6 percenta a podielom 22,2 percenta.
Celkovo najsledovanejším programom dňa v obidvoch cieľových skupinách boli Televízne noviny televízie Markíza, ktoré dosiahli sledovanosť 10,7 percenta a podiel na trhu 29,7 percenta v cieľovej skupine 12-54. Pozrelo si ich 629-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Noviny TV Joj sledovalo 609-tisíc divákov a v cieľovej skupine 12-54 si pripísali podiel na trhu 23,7 percenta. Tieto dve spravodajské relácie boli zároveň jedinými programami dňa, ktoré mali viac ako 600-tisíc divákov.