Dvadsať mladých ľudí, jedna vila pri mori a boj o lásku i rozprávkovú výhru. Streamovacia služba VOYO prinesie už túto jeseň prvý exkluzívny pôvodný projekt.
V utorok 13. apríla štartuje casting na novú interaktívnu reality šou Love Island, ktorá dobyla celý svet. Jedna vila pri mori na Kanárskych ostrovoch, slnko, jemný piesok na pláži, vlastný bazén, večerné grilovačky alebo spoločné úlohy a hry - mladí ľudia zo Slovenska a Česka majú teraz šancu zažiť tie najlepšie tri mesiace svojho života a získať lásku i finančnú výhru.
Podstata šou Love Island je jednoduchá: desať žien a desať mužov sa na tri mesiace zavrie do luxusnej vily s bazénom, posilňovňou či relax zónu. Počas súťaže spolu účastníci flirtujú, tvoria páry, zase ich rozbíjajú, zbližujú sa, formujú spojenectvá, intrigujú, a to všetko s cieľom dostať sa do finálovej dvojice.
„Vo väčšine reality šou ide o zábavu, slávu a peniaze. To ponúkame aj my, ale chcela by som zdôrazniť, že hlavným motívom pre to, aby sa človek do castingu na Love Island prihlásil, by mala byť jeho túžba po láske a jej nájdení,“ hovorí Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza.
Love Island si už získala divákov vo Veľkej Británii, v USA, Austrálii, Nemecku, Holandsku alebo Poľsku, a teraz mieri na Slovensko a do Česka. Televízia Markíza predstavuje tento formát ako prvý z dlhého radu tých, ktoré sú produkované primárne pre vysielanie na VOYO. Love Island má aj svoju vlastnú mobilnú aplikáciu, vďaka ktorej sa diváci dostanú k rôznym bonusom a navyše môžu ovplyvniť to, čo sa vo vile na ostrove deje.
Podobný typ reality šou, kde skupina ľudí žije v luxuse v exotickej destinácií, nie je novinkou na slovenských televíznych obrazovkách. V roku 2016 uviedla televízia Markíza s nie veľkým úspechom výpravnú šou Ostrov z filipínskeho ostrova Caramoan, kde 22 odvážlivcov súťažilo o výhru 100-tisíc eur. V neľahkých podmienkach na nich čakali rôzne súťažné úlohy, aj jedenie červov a inej netradičnej stravy. Moderátorom šou bol herec Marián Mitaš.
Televízia Joj vysielala v roku 2012 šou Hotel paradise. V luxusnom hoteli v Dominikánskej republike žilo tri mesiace desať súťažiacich - 5 žien a 5 mužov, ktorých úlohou bolo nájsť si partnera, s ktorým budú týždeň bývať v izbe. Na konci pobytu získal víťazný pár výhru 50.000 eur. V tejto šou sa zrodila hviezda – slovenská playmate Zuzana Plačková.
Medzi nákladné projekty televízie Joj patrila aj reality šou Celebrity Camp vysielaná v roku 2007. V nej prežili slovenské celebrity (plus jedna česká) štyri týždne plné dobrodružstva na filipínskom ostrove Sangat. Na exotickom ostrove bojovalo o výhru 26 hercov, spevákov, športovcov, ale aj politikov. Výhru 5 miliónov korún (166-tisíc eur) si vybojovala moderátorka Aneta Parišková, ktorá vo finále získala najviac hlasov od divákov a porazila tak ďalších dvoch finalistov - Zoru Czoborovú a Mareka Ťapáka. Moderátormi šou boli herci Ján Kroner a Petra Polnišová.