Výkonný riaditeľ Mafra Slovakia Vladimír Mužík prezradil prvé detaily týkajúce sa nového portálu pre mladých v rozhovore uverejnenom v marcovom vydaní Stratégií. Marcela Šimková, Peter Blaško a Denis Schvarcz boli projektovým tímom, ktorý rozpracoval prvotný koncept webu. Tím redaktorov povedie Martina Bednárová, ktorá nám Brainee viac priblížila.
„Cítili sme, že v rámci portfólia by sme mali podchytiť jednu cieľovú skupinu, na ktorú sme sa doteraz nezameriavali: mladých ľudí, mileniálov. Brainee bude pre úplne inak zameraných ľudí, na akých sa fokusujú už zabehnuté tituly. Zároveň je to možnosť pre klientov. Konečne nájdu v Mafra Slovakia platformu, v rámci ktorej sa môžu zamerať aj na mladšiu cieľovú skupinu,“ odôvodnila rozhodnutie o spustení Brainee Martina Bednárová.
Úprimný a drzý Brainee
Nový portál pre mladých vstupuje na mediálny trh 1. júna s podporou silnej kampane.
„Tá hneď od prvého dňa ukáže, kto sme a ako sa chceme definovať. Brainee bud...
Zostáva vám 85% na dočítanie.