StoryEditor

Reláciu Inkognito sleduje každý týždeň jeden milión divákov

13.04.2004, 00:00
Autor:
HNHN

Zábavná relácia Inkognito je v tomto roku zatiaľ najúspešnejšou reláciou televízie JOJ. Vlado Voštinár a jeho hostia každý pondelok večer prilákajú k televíznym obrazovkám viac ako jeden milión divákov.

“Miliónová“ séria tvorcov Inkognita trvá už osem týždňov. Zatiaľ najsledovanejšie Inkognito bolo odvysielané 22. marca 2004. Podľa denníčkového výskumu DKV STV ho v ten večer sledovalo 23,48% obyvateľov Slovenska starších ako 12 rokov.

„Popularita Inkognita pre mňa nie je prekvapením. Kombinácia kvalitného moderátora, vynikajúcich hostí a profesionálneho realizačného tímu je takmer vždy zárukou úspechu. Som rada, že rok 2004 zatiaľ JOJ-ke praje. Stúpajúca sledovanosť Novín, Črepín a Inkognita sú pre mňa dôkazom, že ideme správnym smerom. Verím, že v ich šľapajach pôjde aj naše nové vlastné relácie - kuchárska šou Andreja Bičana Varí vám to a VIP Emmy Tekelyovej,“ dodáva programová riaditeľka TV JOJ Mária Sedláková.

Zdroj: Ľudovít Tóth, Médeia Slovakia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. február 2023 08:21