Včera vysielala TV Markíza poslednýkrát kvíz Milionár, ktorý bol na je obrazovkách od roku 2000 a patril medzi jej najúspešnejšie relácie.
Táto úspešná televízna šou sa lúčila so slovenským publikom špeciálnym vydaním, v ktorom účinkovali hviezdy novej tanečnej súťaže Markízy Let´s Dance. „Včerajšie vydanie Milionára si pozrelo 778 tisíc divákov, čo znamená sledovanosť 17% s trhovým podielom 43,9%. Dosiahnutý podiel je pre Milionára najlepším v roku 2006 a 3. najlepší v histórii píplmetrov,“ informovala vedúca PR TV Markíza Ivana Semjanová.
Celodenný trhový podiel TV Markíza dosiahol včera hodnotu 38,6% (Jednotka STV 18,1%, TV JOJ 16,6%). V prime time bol trhový podiel Markízy 42,2% (Jednotka STV dosiahla podiel 21,8% a TV JOJ 14,5%), čo je v stredu najlepší trhový podiel TV Markíza v roku 2006. K vysokému podielu Markízy na trhu v hlavnom vysielacom čase prispeli okrem Milionára Televízne noviny – 26/77,9% a publicistická relácia Reflex – 13,7/36,6%. Správy STV na Jednotke dosiahli v čase vysielania Reflexu trhový podiel 28,4% a Noviny TV Joj 32,2%.
Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

