Mesiac pred otvorením Letných olympijských hier v Pekingu a zároveň štartom nového programového okruhu Trojky Slovenská televízia štartuje mediálnu kampaň. Sloganom kampane je: Trojka – šport na každý deň!
Odvčera verejnoprávna televízia zaradila do vysielania Jednotky a Dvojky tematickú upútavku k hokeju a imidžové spoty venované tenisu a divokej vode. V priebehu nasledujúcich dní majú pribudnúť ďalšie tematické upútavky k futbalu, basketbalu-hádzanej-volejbalu a imidžové spoty venované atletike a futbalu. Televízia intenzívne pracuje na výrobe upútavok relácie Aréna a upútavke Trojky ako programového okruhu, ktorý podporuje slovenský šport.
„V rámci kampane sme už od júna nasadili sériu PR článkov vo vybraných printových médiách. Od polovice júla budeme Trojku propagovať formou printovej inzercie. Odvtedy štartujeme kampaň aj prostredníctvom billboardov. Týždeň pred štartom nového športového kanálu Slovenskej televízie spustíme rozhlasové spoty v Slovenskom rozhlase a v rádiu Expres,“ informovala Želmíra Habanová, hovorkyňa STV. Promo Trojky bolo vytvorené v interných kapacitách Slovenskej televízie. Pri staničnej grafike Trojky sa vychádzalo z už zaužívanej grafiky Jednotky a systému databankových záberov.
Upútavky a imidžové spoty sú odvčera k dispozícii aj na webovej stránke Slovenskej televízie www.stv.sk.
Televízna časť vizuálu
Upútavky na STV 3
Vizuály inzercie a reklamy na kanál Trojka na billboardoch
Zdroj: STV