V predaji je nové číslo časopisu Obchod. Prináša aj prieskum zastúpenia výrobkov v reťazcoch.
Aktuálny prieskum zastúpenia domácich potravinárskych výrobkov vo vybraných obchodných reťazcoch potvrdil, že situácia sa stále nezlepšuje: podiel domácich výrobkov nestúpa. Aj to je jednou z tém, ktorú prináša mesačník Obchod v najnovšom májovom vydaní. V predaji je práve teraz.
V Obchode 5/2012 nájdete aj tieto témy:
- Téma Spotrebiteľ 2012: Cenová citlivosť rastie, lojalita slabne
- Rozhovor Tadeusz Frackowiak: Trh určí, koľko aliancií unesie
- Prieskum Vlasová kozmetika: Predaje podporujú akciové ceny
- Správy mesiaca Slovenskí farmári sú diskriminovaní
- Podiel domácich výrobkov nestúpa
- Spotrebitelia obmedzujú výdavky
Zdroj: red