StoryEditor

Obchod: Podiel domácich výrobkov nestúpa

11.05.2012, 15:18

V predaji je nové číslo časopisu Obchod. Prináša aj prieskum zastúpenia výrobkov v reťazcoch.

Aktuálny prieskum zastúpenia domácich potravinárskych výrobkov vo vybraných obchodných reťazcoch potvrdil, že situácia sa stále nezlepšuje: podiel domácich výrobkov nestúpa. Aj to je jednou z tém, ktorú prináša mesačník Obchod v najnovšom májovom vydaní. V predaji je práve teraz.

V Obchode 5/2012 nájdete aj tieto témy:

  • Téma Spotrebiteľ 2012: Cenová citlivosť rastie, lojalita slabne
  • Rozhovor Tadeusz Frackowiak: Trh určí, koľko aliancií unesie
  • Prieskum Vlasová kozmetika: Predaje podporujú akciové ceny
  • Správy mesiaca Slovenskí farmári sú diskriminovaní
  • Podiel domácich výrobkov nestúpa
  • Spotrebitelia obmedzujú výdavky

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. máj 2025 06:06