Spojili sa dvaja silní hráči v oblasti sales promotion.
Jedny z najväčších agentúr v oblasti sales promotion v Českej republike a na Slovensku, česká PT Company a slovenská ppd marketing+, spojili počas leta svoj kapitál i manažment a najnovšie fungujú pod názvom Sales House.
Agentúry majú za sebou dlhoročnú a úspešnú spoluprácu a v rámci svojeho motta „Predaj máme v krvi“ chcú i naďalej "poskytovať služby prvotriednej kvality, vzájomne zdielať svoje skúsenosti z obidvoch hlavných trhov a prinášať svojim klientom efektívny kontakt so zákazníkom."
Predmet služieb agentúry siaha od podpory obchodno-marketingových aktivít, outsourcingu, promočných aktivít pre koncového zákazníka až po zber dát, prieskum trhu, analýzy, poradenstvo a vyhodnotenie.
„Naša agentúra dokáže navyše klientovi ušetriť peniaze aj v priebehu práce našich ľudí v teréne. Len v ČR nahlásili od januára 2011 do augusta 2012 pracovníci merchandisingu niečo cez 200 000 výrobkov s expiráciou pod 30 dní v hodnote presahujúcej 5,5 milióna českých korún (220 tis Euro)“, hovorí Petra Teiralová, zástupkyňa českej pobočky agentúry Sales House.
Dlhoročné skúsenosti z českého i slovenského trhu dávajú novo založenej spoločnosti Sales House príležitosť ešte viac vyjsť v ústrety potrebám svojich klientov, ktorí vo väčšine prípadov riadia svoju sales promotion pre niekoľko trhov, a to buď z Čiech s presahom na Slovensko alebo opačne.
Obojstranné partnerstvo s medzinárodnou skupinou field marketingových agentúr CPM International dodáva agentúre Sales House širší rozmer skúseností a znalostí.
"Vedenie spoločnosti, vrátane majiteľov, sa venuje oblasti podlinkovej komunikácie viac ako 10 rokov a všetci sa aktívne zúčastňujú na vytvátaní vzťahu s klientami a rozvojom poskytovaných služieb. O tom svedčí aj naša obchodná sila, keď mesačne v obidvoch krajinách zamestávame takmer 2 000 ľudí,“ dodáva Juraj Fábry, zástupca slovenskej pobočky.
Zdroj: red