Televízia Joj spustí tretí kanál. Bude sa volať WAU a odštartuje v najbližších týždňoch. Joj dnes poslala Rade pre vysielanie a retransmisiu žiadosť o udelenie licencie na vysielanie. Tá by sa ňou mohla zaoberať na najbližšom zasadnutí v utorok 26. marca.
Stanica WAU v tlačovej správe sľubuje v programe "väčšinou premiéry a novinky doplnené o známe a obľúbené tituly, ktoré už diváci na Slovensku dôverne poznajú".
Základné informácie o novej stanici
Zameranie: Nová televízia WAU ponúkne lifestylové programy, potvrdil to šéf stanice František Borovský. Nebude spravodajská, ako Joj pôvodne avizovala.
Cieľová skupina: Primárne mladší diváci, najmä ženy (podľa Joj segment mimoriadne atraktívny pre zadávateľov reklamy). "Televízia WAU bude svoj program primárne cieliť na mladé, moderné a mestské ženy, na svoje si však prídu aj moderní muži," uvádza Joj. Na slovenskom trhu mala ženský kanál aj skupina CME – jej televízia Doma pôvodne cielila na ženy 12-54, neskôr prešla na "celú domácnosťô, respektíve všeobecnú cieľovú skupinu 12-54. Podľa informácíí z Joj chce stanica Wau cieliť na mladšie ročníky ako Doma, a v jej programe nebudú prevládať telenovely. Rozhodnutie zamerať sa viac na mladé ženy padlo po vykonaní hlbších prieskumov trhu a znalosti záujmu klientov.
Claim: "Po čom ženy túžia"
Program: Prevažne zahraničné akvizície: magazíny, reality šou, doku reality, seriály, filmy (teda nie primárne telenovely). Relácie o bývaní, varení, nakupovaní, o svadbách, prípravách na rodičovstvo, o životnom štýle, chudnutí, o plastických operáciách a ďalších „ženských“ témach. Už od začiatku ponúkne aj premiérovú vlastnú tvorbu; podľa prvých informácií napríklad denný magazín TOP STAR.
Začiatok vysielania: 15. apríla 2013
Čo na WAU hovorí šéf TV Joj a riaditeľ obchodu si prečítajte v samostatnej správe.
Jedna z variácii loga novej stanice (zdroj: Facebook televízie Joj):
Zdroj: Ivan Krasko