Dopoludňajší program sme Vám priniesli v utorok. Dnes Vám predstavujeme popoludňajší program, ktorý má dve sekcie - mediálne a reklamné témy. Konferencia Forum Media sa uskutoční 13. novembra 2012 v Austria Trend Hotel v Bratislave. Sledujte nás aj naďalej.
Prihlásiť sa môžete na webovej stránke http://konferencie.hnonline.sk/podujatia/164_forum-media-2012
1. Sekcia - mediálne témy
12:20 (12:30) – 13:30 – obed
13:30 – 14:10
I. Vývoj investícií do nákupu reklamného priestoru v médiách v roku 2013 – Diskusia
Aký vývoj investícií do reklamy v médiách plánujú hlavní zadávatelia na Slovensku? Aký vývoj očakávajú hlavní hráči na trhu a ako sa chystajú na budúci vývoj reagovať zadávatelia?
Moderátori:
Juraj Máťuš, Unimedia
Daniel Živica, MEC
Hostia:
František Borovský - TV JOJ
Eva Babitzová – Rádio Expres
Roman Holienčík - Škoda Auto
Ondrej Geče - Google
Marek Mikle – VÚB
Miloš Lalka – Orange
14:10 – 14:50
II. Alternatívne formáty reklamy v médiách a netradičné formy odmeňovania za reklamu – diskusia
Zadávatelia stále viac vyhľadávajú alternatívne formy reklamy. Aký vývoj v netradičných formách reklamy možno očakávať v budúcom roku na Slovensku? Aké nové formáty pripravujú kľúčoví hráči na našom trhu?
Moderátor:
Braňo Polák, Starmedia Co.
Hostia:
Martin Heržo – TV JOJ
Zuzana Ťapáková – TV Markíza
Denis Roman – Europa2
Milan Mokráň - Ecopress
Dita Navrátilová - euroAWK
Pavel Zajcev – Zoznam.sk
14:50 – 15:20 coffee break
15:20 – 16:00
III. Trendy vo výberových konaniach na reklamné a mediálne agentúry - diskusia
Ako správne vyberať reklamnú a mediálnu agentúru v roku 2013? Ako možno dosiahnuť dobré podmienky a kam až možno agentúry dotlačiť pri jednaní o cene? Ako správne nastaviť odmeňovanie agentúr?
Moderátor:
René Jež – FLEmedia
Hostia:
Jan Havelka – GroupM
Anton Molnár – Slovnaft
Marek Mrázik – TRIAD Advertising
2. sekcia – reklamné témy
12:20 (12:30) – 13:30 – obed
13:30 – 14:10
I. Budúcnosť reklamných agentúr na slovenskom trhu
Ako má vyzerať reklamná agentúra budúcnosti - pohľadom štyroch ľudí + nadväzuje diskusia zadávateľov a reklamných agentúr
Moderátor: Juraj Vaculík – MADE BY VACULIK
Hostia:
Katarína Weissová – Prima Banka
Jana Bujnova – Shell
Tomáš Rosputinský - This is Locco
Marek Pajtáš – Lowe GGK
Tamara Pavelková – MEDUSA GROUP
Miriam Benčíková-Kušnírová
14:10 – 15:20 coffee break
15:20 – 16:00
IV. Public relations v službách sales marketingu
→ Prípadové štúdie, ktoré ukážu, ako môže PR pomôcť obchodu (20 min)
Prezentujú:
Blažena Sedrovičová, NEOPUBLIC PORTER NOVELLI – Zaži kráľovský zážitok Král sýrů
Peter Jančárik, SEESAME – Príbeh Imunoglukan
→ Moderovaná diskusia (20 min.)
Téma: Ako správne nastaviť očakávania od PR? Čo dokáže PR a ako môže pomôcť obchodu? Ako správne merať efektivitu a ako platiť za PR?
Moderátorka:
Silvia Kušnírová, Dynamic Relations
Hostia:
René Parák, 02
Tomáš Kráľ, Siemens
Juraj Puchý, AMI Communications
Zdroj: Stratégie

