Celosvetovo úspešný formát reality show Vyvolení poznajú Slováci z dvoch sérií (v roku 2005 a 2006). Ako sme už avizovali, toto leto sa vráti v novej podobe ako VYVOLENÍ - DOM SNOV, ktorá zaznamená svoju celosvetovú premiéru práve na Slovensku.
Štrnásť súťažiacich bude nasťahovaných do domu, ktorí si sami zrekonštruujú a ten, ktorý vydrží až do konca, vyhrá svoj nový dom snov.
Show produkčne zastrešia Slovenská produkčná s NUNEZ NFE, režisérom projektu je Peter Núñez, ktorý má na konte projekty ako Slovensko hľadá SuperStar, Talentmania alebo Let's Dance. Vysielať sa bude päťkrát do týždňa v prime time, čo bude spolu za 10 týždňov 50 epizód, plus živé finále.
Štruktúra programu
Výber súťažiacich prebehne na kastingoch v priebehu mája. O definitívnej zostave 14 finalistov rozhodnú samotní diváci v špeciálnom vysielaní prostredníctvom hlasovania na webe, kde budú vyberať z ponúkanej trojice žien a trojice mužov vždy jednu súťažiacu a jedného súťažiaceho. Do show postúpi celkovo 7 žien a 7 mužov.
Vysielať sa bude show v prime time v denných epizódach po 60 minút, rozhodnutie vždy na konci týždňa bude mať 90 minút. Na konci každého Rozhodnutia vysielaného zo štúdia s moderátorom vždy jeden súťažiaci opustí súťaž. Každú sobotu budú teda traja súťažiaci bojovať o svoju záchranu v súťažiach zručností a vedomostí. Najšikovnejší sa zachráni, o osude zvyšných dvoch rozhodnú diváci.
„Na rozdiel od pôvodných sérií Vyvolených, v ktorých sme sledovali len vzťahy a charaktery súťažiacich a ich úlohou bolo prežiť, v novej sérii ide o psychológiu ľudí. Musia dokázať, že zvládnu aj ťažkú manuálnu a organizačnú prácu, musia byť technicky zruční, diváci uvidia, ako riadia, rozhodujú a komunikujú tak, aby výsledný stav domu čo najviac zodpovedal ich predstave,“ vysvetľuje produkčný tím televízie.
Ponuka pre klientov
Nový formát umožňuje klientom vizualizáciu ich značky aj prostredníctvom product placementu, napríklad v rámci nákupu materiálu (súťažiaci budú všetko potrebné nakupovať raz týždenne priamo v predajni), doplnkových služieb či poradenstva priamo na mieste nakrúcania (prezentácia kvality služieb, dobré tipy predajcu).
Viac informácií o novej podobe reality show Vyvolení, prehľady sledovanosti a porovnanie minulých dvoch sérií prinesieme v májovom vydaní printových Stratégií.
Vizitka show:
NÁZOV: VYVOLENÍ - DOM SNOV
ŽÁNER: REALITY SHOW
PRODUKCIA: Slovenská produkčná, a.s.
NUNEZ NFE, s.r.o.
DĹŽKA: 60min / 90min
POČET EPIZÓD: 50
VYSIELACÍ ČAS: PRIME-TIME, 5x do týždňa
KANÁL: TV JOJ
NASADENIE: leto 2013
Zdroj: mia