VyVolení
StoryEditor

Vieme prví: Ako bude vyzerať nová verzia reality show Vyvolení Dom Snov

16.05.2013, 15:39
Show bude vysielaná päťkrát do týždňa v prime time, čo bude spolu za 10 týždňov 50 epizód, plus živé finále. Režisérom projektu je Peter Núñez.

Celosvetovo úspešný formát reality show Vyvolení poznajú Slováci z dvoch sérií (v roku 2005 a 2006). Ako sme už avizovali, toto leto sa vráti v novej podobe ako VYVOLENÍ - DOM SNOV, ktorá zaznamená svoju celosvetovú premiéru práve na Slovensku.

Štrnásť súťažiacich bude nasťahovaných do domu, ktorí si sami zrekonštruujú a ten, ktorý vydrží až do konca, vyhrá svoj nový dom snov.

 

Show produkčne zastrešia Slovenská produkčná s NUNEZ NFE, režisérom projektu je Peter Núñez, ktorý má na konte projekty ako Slovensko hľadá SuperStar, Talentmania alebo Let's Dance. Vysielať sa bude päťkrát do týždňa v prime time, čo bude spolu za 10 týždňov 50 epizód, plus živé finále.

 

Štruktúra programu

Výber súťažiacich prebehne na kastingoch v priebehu mája. O definitívnej zostave 14 finalistov rozhodnú samotní diváci v špeciálnom vysielaní  prostredníctvom hlasovania na webe, kde budú vyberať z ponúkanej trojice žien a trojice mužov vždy jednu súťažiacu a jedného súťažiaceho. Do show postúpi celkovo 7 žien a 7 mužov.

Vysielať sa bude show v prime time v denných epizódach po 60 minút, rozhodnutie vždy na konci týždňa bude mať 90 minút. Na konci každého Rozhodnutia vysielaného zo štúdia s moderátorom vždy jeden súťažiaci opustí súťaž. Každú sobotu budú teda traja súťažiaci bojovať o svoju záchranu v súťažiach zručností a vedomostí. Najšikovnejší sa zachráni, o osude zvyšných dvoch rozhodnú diváci.

 

„Na rozdiel od pôvodných sérií Vyvolených, v ktorých sme sledovali len vzťahy a charaktery súťažiacich a ich úlohou bolo prežiť, v novej sérii ide o psychológiu ľudí. Musia dokázať, že zvládnu aj ťažkú manuálnu a organizačnú prácu, musia byť technicky zruční, diváci uvidia, ako riadia, rozhodujú a komunikujú tak, aby výsledný stav domu čo najviac zodpovedal ich predstave,“ vysvetľuje produkčný tím televízie.

 

Ponuka pre klientov

Nový formát umožňuje klientom vizualizáciu ich značky aj prostredníctvom product placementu, napríklad v rámci nákupu materiálu (súťažiaci budú všetko potrebné nakupovať raz týždenne priamo v predajni), doplnkových služieb či poradenstva priamo na mieste nakrúcania (prezentácia kvality služieb, dobré tipy predajcu).


Viac informácií o novej podobe reality show Vyvolení, prehľady sledovanosti a porovnanie minulých dvoch sérií prinesieme v májovom vydaní printových Stratégií.

 

Vizitka show:

NÁZOV:                  VYVOLENÍ - DOM SNOV

ŽÁNER:                   REALITY SHOW    

PRODUKCIA:           Slovenská produkčná, a.s.

                              NUNEZ NFE, s.r.o.

DĹŽKA:                   60min / 90min

POČET EPIZÓD:       50

VYSIELACÍ ČAS:      PRIME-TIME, 5x do týždňa

KANÁL:                  TV JOJ          

NASADENIE:           leto 2013

 

Zdroj: mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. jún 2025 14:54