Pozrite si, čo všetko vám prinášajú najnovšie Stratégie.
Obyčajný popis produktu nestačí, zákazník si ho musí vyskúšať sám. Na prvom mieste je zábava, potom potešenie a radosť – to je len časť z toho, ako sa robí marketing pri predaji erotických pomôcok.
Septembrové číslo Stratégií predstavuje aj novú stratégiu Poštovej banky. Daniel Bradáč hovorí, prečo mu nevadí mýtus, podľa ktorého ide „iba“ o poštu s finančnými službami. Nové číslo tiež čítajte, ak chcete vedieť, ako sa rebranding nerobí a na čom pohorel Ernst & Young.
Hodnotili sme, ako sa správajú značky na sociálnych sieťach. Z vybraných značiek najlepšie dopadla Zuno banka, lepšie PR socialnych médií by sa hodilo Raju Acidko.
V novom čísle nájdete vysvetlenie, prečo sa pre zadávateľov stáva publikum dôležitejšie než samotné online médium a ako si môžete vydražiť svoje vlastný reklamný priestor.
Príjemné čítanie želá tím Stratégií.