StoryEditor

Prečo sa oplatí čítať najnovšie číslo Stratégií

07.10.2013, 15:09
Aký je rozdiel medzi erotikou a pornom a ako sa robí marketing erotických predajní, prečo by sme si mali dať pozor na naše digitálne stopy, a prečo banka nie je o peniazoch. To všetko nájdete v novom čísle.

Pozrite si, čo všetko vám prinášajú najnovšie Stratégie.

Obyčajný popis produktu nestačí, zákazník si ho musí vyskúšať sám. Na prvom mieste je zábava, potom potešenie a radosť – to je len časť z toho, ako sa robí marketing pri predaji erotických pomôcok.

Septembrové číslo Stratégií predstavuje aj novú stratégiu Poštovej banky. Daniel Bradáč hovorí, prečo mu nevadí mýtus, podľa ktorého ide „iba“ o poštu s finančnými službami. Nové číslo tiež čítajte, ak chcete vedieť, ako sa rebranding nerobí a na čom pohorel Ernst & Young.

Hodnotili sme, ako sa správajú značky na sociálnych sieťach. Z vybraných značiek najlepšie dopadla Zuno banka, lepšie PR socialnych médií by sa hodilo Raju Acidko.

V novom čísle nájdete vysvetlenie, prečo sa pre zadávateľov stáva publikum dôležitejšie než samotné online médium a ako si môžete vydražiť svoje vlastný reklamný priestor.

Príjemné čítanie želá tím Stratégií.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 03:38