Televízia Markíza bola minulý týždeň najsledovanejšou stanicou s podielom 25,2 % v 12-54. Najsledovanejším programom bolo utorkové Búrlivé víno. Seriál išiel minulý týždeň opäť štyrikrát; v piatok mal podiel nad 33 %, ostatné dni vyše 35 %. Markíza priniesla aj najsledovanejšiu akvizíciu týždňa: nedeľné Mačacie zlato (Fool's Gold) s vyše 270 tisíc mladými divákmi. Podiel filmu bol 25,9 %.
Joj v nedeľu dosiahla skoro tak isto divákov s filmom Nezastaviteľný vlak (Unstoppable, podiel 25 %). Najlepšie jej fungovalo spravodajstvo a počasie. Panelák bol najsilnejší tradične v pondelok. Kanál Plus si udržal pozíciu jednotky medzi malými stanicami.
Verejnoprávna RTVS dosiahla rovnaké výsledky ako pred týždňom s oboma kanálmi. Na Jednotke v prime-time najlepšie funguje Pošta pre teba. Tá posledná mala 21-percentný trhový podiel v 12+.
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (24. týždeň, celodenne)
| Markíza | 25,2 % | + 0,1 |
| Joj | 20,0 % | - 0,7 |
| Plus | 4,9 % | + 0,2 |
| Doma | 4,5 % | + 0,2 |
| Dajto | 2,9 % | + 0,1 |
| Fooor | 1,3 % | 0 |
| Wau | N/A | N/A |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (24. týždeň, celodenne)
| Jednotka | 8,8 % | 0 |
| Dvojka | 1,8 % | 0 |
| TA3 | 2,0 % | - 1,1 |
Zdroj: Ivan Krasko

