Mačacie zlato (Fool's Gold)
StoryEditor

Najsledovanejším programom týždňa Búrlivé víno, filmom Mačacie zlato

18.06.2013, 15:49
Najsledovanejšou stanicou minulého týždňa bola vyše 25-percentná Markíza. Z menších kanálov si udržala prvenstvo Pluska.

Televízia Markíza bola minulý týždeň najsledovanejšou stanicou s podielom 25,2 % v 12-54. Najsledovanejším programom bolo utorkové Búrlivé víno. Seriál išiel minulý týždeň opäť štyrikrát; v piatok mal podiel nad 33 %, ostatné dni vyše 35 %. Markíza priniesla aj najsledovanejšiu akvizíciu týždňa: nedeľné Mačacie zlato (Fool's Gold) s vyše 270 tisíc mladými divákmi. Podiel filmu bol 25,9 %.

Joj v nedeľu dosiahla skoro tak isto divákov s filmom Nezastaviteľný vlak (Unstoppable, podiel 25 %). Najlepšie jej fungovalo spravodajstvo a počasie. Panelák bol najsilnejší tradične v pondelok. Kanál Plus si udržal pozíciu jednotky medzi malými stanicami.

Verejnoprávna RTVS dosiahla rovnaké výsledky ako pred týždňom s oboma kanálmi. Na Jednotke v prime-time najlepšie funguje Pošta pre teba. Tá posledná mala 21-percentný trhový podiel v 12+.

Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (24. týždeň, celodenne)

Markíza25,2 %+ 0,1
Joj20,0 %- 0,7
Plus4,9 %+ 0,2
Doma4,5 %+ 0,2
Dajto2,9 %+ 0,1
Fooor1,3 %0
WauN/AN/A

Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (24. týždeň, celodenne)

Jednotka8,8 %0
Dvojka1,8 %0
TA32,0 %- 1,1

 

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 07:46