Televízia Dajto spúšťa futbalovú kampaň. Prostredníctvom nej upozorňuje, že odvysiela kvalifikačné zápasy na MS 2014 v Brazílii. Slovenskí reprezentační futbalisti Martin Škrteľ, Marek Hamšík, Marek Sapara, Róbert Mak, Filip Hološko a Juraj Kucka v spotoch nabádajú divákov, aby sledovali kvalifikačné zápasy exkluzívne, jedine "v televízii pre chlapa Dajto".
Kampaň bude nasadená iba v televízii. Spoty vznikali interne, v tíme kreatívneho oddelenia slovenskej CME na čele s Romanom Kettnerom. Zobrazujú futbalistov, ako "ladia formu" pred majstrovstvami sveta. Bližšie informácie o kampani s anotáciami jednotlivých spotov.
http://youtu.be/9umL7cCNVj0
http://youtu.be/TbvCMZfHpnk
http://youtu.be/Ru4aQHyQ3Yk
http://youtu.be/biGYF4v_RqE
http://youtu.be/E7orDxg-29o
http://youtu.be/8pV5oMvqjnA
Zdroj: Ivan Krasko

