Klientom roka je poisťovňa Union, ako odznelo aj na vyhlasovaní výsledkov Zlatý klinec 2013. Stratégie.sk prinášajú rozšírený rebríček pätnástich najlepších klientov.
Union získal 473,76 bodov. Na druhom mieste s 446,44 bodmi skončil Orange Slovensko. Všetci ďalší mali menej ako 400 bodov.
Minulý rok bodoval menší klient Riešenia.com a druhý bol tiež Orange, pričom obaja mali vyše tisíc bodov. Union bol vtedy až siedmy. Pozrite si minuloročné výsledky.
Rebríček klientov roka sa zostavuje na základe toho, ako ich kampane uspeli v súťažiach. Do úvahy sa berie každomesačné i koncoročné Hodnotenie Stratégií a súťaže ako Effie, Zlatý klinec z predošlého roka, Zlatá pecka, Golden Drum, Cannes Lions, NY festivals/MIDAS, Epica, Eurobest či The Cup.
Poradie | Klient |
1. | Union poisťovňa |
2. | Orange Slovensko |
3. | VŠMU |
4. | Heineken Slovensko |
5. | VÚB banka |
6. | Harley Davidson |
7. | Slovak Telekom |
8. | Miele |
9. | Slovenská Požičovňa |
10. | Wikimedia Foundation |
11. | Martinus.sk |
12. | Tatra banka |
13. | InOut Studio |
14. | Štúrovci s.r.o. |
15. | Mercedes-Benz Slovakia |
Zdroj: Ivan Krasko