Najsledovanejším programom na Slovensku v minulom týždni bolo opäť Búrlivé víno. Pondelková epizóda mala 399 tisíc divákov v reklamne zaujímavej cieľovej skupine 12-54 (share 33,2 %).
Najsledovanejšou akvizíciou týždňa sa v cieľovke 12-54 stal sobotný film Ochranca (Safe) na Markíze s 352 tisíc mladými divákmi a podielom 32,2 %. Videlo ho len o tri tisícky mladých ľudí menej ako nedeľnú SuperStar (32,9 %).
Markíza sa stala celotýždenným trhovým lídrom s podielom 25,4 % v 12-54. Druhá Joj mierne rástla, jej najúspešnejším nespravodajským programom bol pondelkový Panelák (26,8 % v 12-54). Medzi malými stanica si prvenstvo udržala Plus.
Verejnoprávna Jednotka pritiahla vo svojej cieľovej skupine 12+najviac divákov sobotnou Poštou pre teba (383 tisíc/podiel 20,5 %). Dobré výsledky zaznamenala aj stredajšia Liga majstrov (15,6 % s prvým polčasom a 22,2 % s druhým). Tento týždeň bude športu ešte viac: štartujú majstrovstvá sveta v hokeji.
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (17. týždeň, celodenne)
Markíza | 25,4 % | - 0,7 |
Joj | 20,7 % | + 0,2 |
Plus | 4,7 % | + 0,2 |
Doma | 4,5 % | + 0,2 |
Dajto | 2,7 % | 0 |
Fooor | 1,0 % | 0 |
Wau | N/A | N/A |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (17. týždeň, celodenne)
Jednotka | 8,5 % | 0 |
Dvojka | 2,4 % | - 0,9 |
TA3 | 1,6 % | 0 |
Čo ovplyvní sledovanosťv nasledujúcom 18. týždni:
- štart MS v hokeji na RTVS (od piatka na Jednotke aj Dvojke)
Zdroj: Ivan Krasko