Miroslav Javor
StoryEditor

Personálna zmena v Markíze: Televízia mení šéfa výskumu

10.03.2014, 12:20
Skupina Markíza po dvoch rokoch mení šéfa oddelenia výskumu.

V skupine Markíza dochádza k personálnej zmene. V týchto týždňoch v nej končí šéf oddelenia výskumu Miroslav Javor. Jeho miesto preobsadia interne, nastúpi naň človek z doterajšieho výskumného tímu.

Televízia odmietla personálnu zmenu komentovať.

Miroslav Javor prišiel do Markízy pred dvoma rokmi, na jar 2012. Na poste vystriedal Darinu Kyselovú, ktorá je dnes v RTVS.

Javor pri nástupe do Markízy poskytol rozhovor Stratégiám a predstavil svoje plány. Jeho ambíciou bolo posunúť výskum Markízy. "Rád by som spravil posun v mysliach výskumníkov. Oni sami sa momentálne majú sklon považovať za niečo ako dátových robotníkov – to je pekný výraz, ku ktorému sme v diskusiách dospeli. Často dostanú dáta, spracujú ich a posúvajú ďalej s relatívne malým prispením... rozhodne však majú potenciál posunúť sa ďalej. Chce to zmeniť pozíciu výskumníka na niečo ako interného konzultanta. Nech to nie je len človek, ktorý dáta mechanicky spracúva, ale má na ne aj názor a svoje často dlhoročné skúsenosti môže pretaviť do odporúčaní," povedal pri preberaní funkcie v roku 2012. Prečítajte si celý rozhovor Stratégií s Miroslavom Javorom.

Pred nástupom do Markízy Miroslav Javor pracoval v agentúre TNS Aisa, kde bol od roku 2007.

 

Poznámka: Autor správy v roku 2012 pracoval ako analytik v pražskej centrále CME. CME je o. i. matkou slovenskej Markízy.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. máj 2024 04:16