StoryEditor

Prezidentskí kandidáti: S ktorými agentúrami spolupracujú?

06.02.2014, 12:05
Pozrite si prehľad agentúr, ktoré pre kandidátov na prezidenta pripravujú stratégie ich kampaní.

Tento týždeň sme priniesli prehľad šéfov prezidentských kampaní, teda ľudí, ktorí stoja za prezidentskými kandidátmi. Teraz pridávame informácie o tom, ktoré agentúry sa podieľajú na príprave stratégií týchto kampaní aj s hodnotením, ako sa im doteraz darí...

 

 

 

 

Ján Čarnogurský (občiansky kandidát)

Spolupracuje s agentúrou Larsen Ewans/New Media.

Plus: Stavili na nostalgiu, čím môžu osloviť starších voličov. Snažia sa ho predstavovať v kampani ako úprimného človeka.

Mínus: Nevystupuje presvedčivo, že sa chce stať prezidentom. Málo prezentujú jeho skúsenosti.

Odporúčanie: Musia potvrdiť, že je vážny kandidát a že tú kandidatúru myslí vážne. Mali by staviť na tradíciu a na to, na čom Slovensko stojí.

Známka: 4

 

Pavol Hrušovský (kandidát KDH, SDKÚ-DS a Mosta-Híd)

Nevyužíva služby jednej agentúry, zložil kreatívny tím z ľudí na trhu, ktorý vedie Roman Hertus.

Plus: Pôsobí kultivovane, nie je potrebné aby sa vtieral.

Mínus: Nie je jasné, čo chce svojou kampaňou povedať. Chýba tomu racio. Príliš polarizuje funkciu prezidenta na pravicu a ľavicu.

Odporúčanie: Musia ho poľudštiť a viac priblížiť ľuďom, aby nepôsobil tak prísne.

Známka: 3

 

Robert Fico (kandidát vládneho Smeru-SD)

Pracuje pre neho Uptown production - majiteľ Igor Kováč, blízky podpredsedovi Smeru-SD Marekovi Maďaričovi.

Plus: Agentúra pracuje s produktom a on je výborný produkt.

Mínus: Má to efekt ako napríklad Coca-Cola - máte to všade a už to potom nechcete. Tá kampaň je od začiatku veľmi masívna.

Odporúčanie: Agentúra by ho mala trochu krotiť a mierniť, aby sa nevnucoval ľuďom.

Známka: 2

 

Andrej Kiska (občiansky kandidát)

Najal si agentúru Komplot Advertising.

Plus: Nejde o masívnu kampaň, čo mali dobre načasované. Využíva stretnutia s občanmi, čo je účinnejšie ako billboardy.

Mínus: Dlho ho nebolo počuť, momentálne je jeho kampaň utlmená.

Odporúčanie: Mali by oslovovať konkrétnych voličov vo väčšej miere, mal by pripomenúť svoju účasť vo voľbách na vidieku.

Známka: 1-

 

Milan Kňažko (občiansky kandidát s podporou viacerých poslancov)

Jeho kampani šéfuje bývalý novinár Martin Lengyel (o.i. zakladateľ televízie TA3).

Plus: Aj on svoju kampaň postavil na minulosti a roku 1989.

Mínus: Jeho kampaň sa tvári, že v tomto ide o všetko. To už dnes na ľudí neplatí. Minul sa času a priestoru.

Odporúčanie: Musia skúsiť viac pripomenúť historickú pamäť z roku 1989 a pripomenúť ľuďom, že nie je grázel. Mali by získať na svoju stranu intelektuálov.

Známka: 3

 

Radoslav Procházka (občiansky kandidát)

Plus: Vyzerá na billboardoch ako playboy, to, že mu dali okuliare nie je zlé. Dobre rozbehli kampaň na sociálnych sieťach.

Mínus: Jeho kampaň je nezrozumiteľná. Slogan „Silný prezident“ je zlý a je najväčšou chybou jeho kampane.

Odporúčanie: Mal by jasne povedať, čím sa bude odlišovať.

Známka: 4

 

 

 

Zdroj: Hospodárske noviny, Daniel Köppl

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. apríl 2024 01:43