F.O.O.D.
StoryEditor

Vieme podrobnosti o novom časopise F.O.O.D.

21.02.2014, 08:00
Na slovenský trh prichádza nový časopis. Vieme, v akom náklade vyjde, koľko bude stáť a kto ho bude distribuovať.

Ako už Stratégie informovali, na Slovensku začne vychádzať nový časopis F.O.O.D. Jeho vydavateľ Versa Media nám poskytol viac informácií.

F.O.O.D. s podtitulom "Jedlo a ešte oveľa viac" bude vychádzať mesačne na 84 - 116 stranách v náklade 35 tisíc kusov. Audit tlačeného a predaného nákladu mu bude robiť Deloitte Audit. Distribúciu zabezpečí Mediaprint Kapa a ďalší predajcovia.

Prvé číslo slovenského F.O.O.D.-u je naplánované na 21. marca. Časopis bude v stánkoch stáť 1,5 €.

Za základnú stranu inzercie (1/1) podľa cenníka zaplatia klienti 3 200 eur, sponzoring rubrík vyjde od 2 200 eur.

Versa Media v prezentácii pre inzerentov označuje za typického čitateľa časopisov o varení prevažne ženy (tvoria 84,8 %, kým muži 15,2 %) vo veku 20-59 rokov. Má stredoškolské vzdelanie s maturitou (37,9 %) alebo vysokoškolské (19,8 %), je ženatý/vydatá (63,1 %) a žije v domácnosti s čistým príjmom vyše 995 €. Ako zdroj uvádza MML-TGl 2013, 1.-2. kvartál.

Rovnaký časopis už má Versa Media v susednom Česku: jej sesterská spoločnosť Mladá fronta tam vydáva F.O.O.D. od roku 2008. V Česku sa z neho predávalo priemerne 27 167 kusov z každého výtlačku v roku 2013 podľa ABC ČR a jeho tlačený náklad bol minulý rok 43 388 kusov. Prečítajte si o tom viac.

Anotácia časopisu F.O.O.D.
(zdroj: Versa Media)

V časopise F.O.O.D. sa dozviete základné informácie i zaujímavosti zo sveta vysokej gastronómie, na druhej strane nazriete profesionálom pod pokrievku. S časopisom F.O.O.D. si vyjdete na výlet do minulosti, teda kulinárskej histórie, ale nájdete tu i posledné novinky a trendy, ktoré hýbu svetom súčasného varenia. Zamestnaní tu nájdu inšpiráciu, ako pripraviť chutné jedlo do 30 minút, aj na čom si pochutiť cez víkend v rodinnom kruhu. Vzhľadom na univerzálnu tému, akou je jedlo, i na stále rastúcu obľubu svetových kuchýň u nás, sú recepty a informácie o „kozmopolitnej“ kuchyni neoddeliteľnou súčasťou časopisu. Zároveň si však F.O.O.D. kladie za cieľ vracať sa k našej tradičnej kuchyni, objavovať zabudnuté osobnosti národnej gastronómie a prinášať krásne domáce, tradičné a „verejným stravovaním“ nezničené recepty, na ktoré môžeme byť naozaj hrdí. Návrat ku koreňom a k regionálnej kuchyni je tiež celosvetovým kulinárskym trendom – i v tejto oblasti by bol F.O.O.D. rád vaším lahôdkovým sprievodcom.

Nový F.O.O.D, mesačník zameraný na informácie z oblasti kulinárstva a gastronómie, sa teraz stáva praktickým sprievodcom pre každého, kto rád varí s nápadom, jednoducho, rýchlo a z čerstvých surovín. Časopis ponúka viac receptov z ľahko dostupných ingrediencií, nezabúda na našu tradičnú kuchyňu ani názorné postupy na prípravu zložitejších receptov. Vezme vás do rôznych kútov sveta a objavíte s ním čaro a vôňu cudzokrajných receptov.

Hlavné rubriky Ku kľúčovým témam časopisu patria rubriky F.O.O.D. SEZÓNA nabitá jednoduchým, rýchlym varením zo sezónnych a lokálne dostupných surovín, F.O.O.D. DOMA orientujúca sa na varenie pre celú rodinu i priateľov a varenie s deťmi. V rubrike F.O.O.D. AKO NA TO sa naučíte pripravovať zložitejšie pokrmy v škole varenia a F.O.O.D. BEDEKER bude vaším sprievodcom po svetových kuchyniach a prinesie inšpiráciu na výber reštaurácií a nápojov. Časopis sa bude venovať okrem jedla aj dizajnu, kuchyniam, nábytku, doplnkom a spotrebičom. 

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. máj 2024 02:15