Pozrite si jednu z kampaní, ktoré presne pred týždňom vyhrali v súťaži mediálnych agentúr. Kampaň vo Fun rádiu od agentúry STARMEDIA Co. pre Novartis Slovakia a značku Otrivin.
Ocenenie "Najlepšie využitie rádia", ktoré si minulý štvrtok 17.10.2013 z českej súťaže FLEMA Media Awards odniesla mediálna agentúra STARMEDIA Co., jej bolo udelené za kampaň Otrivin - Aj s nádchou sa dá zabaviť, realizovanú vo Fun rádiu.
(Video o kampani na konci správy)
STARMEDIA Co. bola zároveň tento rok vyhlásená za druhú najinovatívnejšiu agentúru. Víťazné žezlo z minulého roka odovzdala českej agentúre Starcom MediaVest Group.
Agentúra sa v spolupráci s rádiom musela popasovať s výzvou, ako zviditeľniť značku, ktorej meno sa nesie s tak nepríjemnou záležitosťou, akou je chrípka. Na začiatku roka, počas dvoch týždňov kampane, vyzývalo Fun rádio svojich poslucháčov, aby tvorili vtipné ódy na Otrivin s upchatým nosom, s použitím 6 kľúčových slov (nádcha, Otrivin, voľný, nos, noc, deň). Na webe rádia sa sústredili všetky autorské diela od poslucháčov a tie najlepšie básnické talenty recitovali s upchatým nosom v najpopulárnejšej Rannej šou celému Slovensku.
„Počas celej doby trvania kampane sa na súťažnej stránke Fun rádia zaregistrovalo neuveriteľných štyritisíc ľudí, dosiahla 7500 PV a vzniklo viac ako tisíc kultúrne hodnotných humorných básní. O tom, že aj jednoduchou ideou za minimálnu investíciu do rádia sa dá vytvoriť zaujímavý obsah, ktorý zaujal slovenských poslucháčov, svedčí aj 8 % nárast predaja na strane klienta,“ hovorí Zuzana Semíková, Strategic Development Director, STARMEDIA Co.
„Veľmi si ceníme profesionálny a kreatívny prístup Fun rádia, s ktorým vždy veľmi radi spolupracujeme aj kvôli otvorenosti voči akýmkoľvek kreatívnym nápadom,“ hovorí Erika Vondráčková, Senior Account Manager STARMEDIA Co.
„Osobne ma veľmi teší, že agentúra STARMEDIA Co. získala ocenenie, ktoré súvisí s komunikáciou klienta vo Fun rádiu, za čo samozrejme agentúre aj klientovi gratulujem. To, že Fun rádio od apríla 2013 realizuje súťaže klientov, ktoré im doslova „šijeme“ na mieru a nerobíme ich podľa jednotnej mustry, má svoj zmysel tak pre Fun rádio, ako aj pre klientov. Poslucháčovi dodávame prirodzenejšie posolstvo od klienta, a tým pádom zatraktívňujeme vysielanie. Navyše, pokiaľ zvyšujeme klientovi nielen znalosť značky produktu, ale klient zaznamená vďaka jeho komunikácii prostredníctvom Fun rádia a nášho webu ešte aj reálny nárast predaja, splnili sme očakávania klienta a agentúry, ktoré mali od Fun rádia, a to je pre nás odmena za to, že to robíme dobre. Verím, že aj v budúcnosti budeme môcť prispieť k úspechu čo najväčšiemu počtu klientov,“ dodala obchodná riaditeľka Fun rádia Miriam Kittler.
Prezentáciu spomínanej víťaznej kampane nájdete vo videu pod vizuálom a na webe súťaže.
O tom, ako hodnotia tento ročník súťaže FLEMA Media Awards 2013 víťazné slovenské agentúry a ich klienti, sa dočítate v októbrovom vydaní Stratégií, ktoré budú čoskoro v predaji.
http://youtu.be/q7aDdJME0jg
Zdroj: mia