StoryEditor

FLEMA 2013: Najlepšie využitie kinoreklamy

25.10.2013, 13:00
Pozrite si ďalšiu z kampaní, ktoré minulý týždeň vyhrali v súťaži mediálnych agentúr. Kino-kampaň od digita.sk pre Samsung.

Ocenenie "Najlepšie využitie kinoreklamy", ktoré si minulý štvrtok 17.10.2013 z českej súťaže FLEMA Media Awards odniesla slovenská agentúra digita.sk, jej bolo udelené za kampaň Samsung - Živý kinospot.

(Video o kampani na konci správy)

digita.sk bola zároveň tento rok vyhlásená za tretiu najinovatívnejšiu agentúru, za druhou sesterskou agentúrou STARMEDIA Co., ktorá svoje víťazné žezlo z minulého roka odovzdala českej agentúre Starcom MediaVest Group.

 

V "najlepšej kinoreklame" išlo tento rok o kampaň pre dlho-očakávaný smartfón Samsung Galaxy S4 s množstvom nových funkcií pre zábavu. Jednou z nich je „Drama shot – Dynamický záber“, ktorá dokáže zachytiť pohybujúci sa objekt na jednej fotografii. Agentúra sa rozhodla predstaviť fungovanie tejto funkcie naživo, pred očami divákov. Oslovila profesionálnych parkouristov, ktorí sa v špeciálnom kinospote stali jeho súčasťou. Parkouristu počas salta vo vzduchu fotila kamera a diváci na plátne mohli následne uvidieť výsledný záber, ktorý ponúka funkcia Dynamický záber.

„Spot sme nasadili ako prémiový – posledný pred začiatkom predstavenia, takže divákov už nevyrušila žiadna ďalšia reklamná správa a mohli „predýchať“ prekvapivý moment. Navyše, predstavenia prebiehali vo viacerých sálach naraz, preto museli byť parkouristi dokonale zladený a mať presný časový harmonogram. Spot aj skok parkouristu musel byť perfektne načasovaný a zladený, parkourista musel mať vždy rovnaké oblečenie a byť rovnako presný – aj na čas (30 sekúnd), aj vo výkone. Počas troch týždňov sme premietli spot 23 500 divákom,“ opisuje realizáciu a výsledok projektu agentúra digita.sk v prihláške do súťaže.

 

„Sme radi, že sme zopakovali minuloročný úspech. Obohatili sme tak našu výstavku trofejí o ten tohtoročný . Starmedii aj digita.sku gratulujem k nádhernému umiestneniu v rámci hodnotenia agentúr, čo iba dokazuje, že pracujeme s tými najlepšími na mediálnom trhu,“ povedala pre Stratégie Petra Horáková, Brand Manager, Samsung.

 

„Stáť po boku ostatných mediálnych agentúr je pre digita.sk, ako jedinú digitálnu agentúru, povzbudením do ďalšej práce a potvrdením, že dnes môže prinášať nápady každý, v akejkoľvek oblasti. Ceny sú výsledkom efektívneho modelu spolupráce blízkych agentúr, ktoré prispievajú svojou špecifickou pridanou hodnotou k úspechu spoločného produktu. Ďakujeme klientovi Samsung, že spoločne realizujeme nápady, ktoré každoročne vyhrávajú rôzne ocenenia a tešíme sa, ako s nami podobné chvíle zažijú v budúcnosti aj ďalší naši klienti,“ povedal na margo získania tohtoročného ocenenia Michal Teplica, Managing Director agentúry digita.sk.

 

Prezentáciu spomínanej víťaznej kampane nájdete vo videu pod vizuálom a na webe súťaže. Ďalšie z víťazných kampaní predstavujeme aj na našom webe.

O tom, ako hodnotia tento ročník súťaže FLEMA Media Awards 2013 obe víťazné slovenské agentúry a ich klienti, sa dočítate v októbrovom vydaní Stratégií, ktoré budú čoskoro v predaji.

 


 

http://youtu.be/uYkhniImrys

Zdroj: mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. júl 2025 12:38