Ocenenie "Najlepšia malá kampaň", ktoré si minulý štvrtok 17.10.2013 z českej súťaže FLEMA Media Awards odniesla mediálna agentúra STARMEDIA Co., jej bolo udelené za kampaň Milka - Ukáž svou lásku celému světu, realizovanú na slovenskom i českom trhu pre klienta Mondeléz Slovakia, ktorý sa zároveň tento rok opäť stal Inovatívnym klientom roka.
(Video o kampani na konci správy)
STARMEDIA Co. bola zároveň tento rok vyhlásená za druhú najinovatívnejšiu agentúru. Víťazné žezlo z minulého roka odovzdala českej agentúre Starcom MediaVest Group.
Tento rok chcela Milka na Valentína vyzvať ľudí, aby svoju lásku ukázali celému svetu. Počas dvoch týždňov agentúra v najväčších mestách vo frekventovaných obchodných centrách postavila neprehliadnuteľné fialové steny, kde mohol každý vyjadriť svoju lásku. Na stenách bol aj QR kód, ktorý zamilovaných presmeroval na infografický facebook album. Ďalším nástrojom využitým v tejto kampani bol facebook cover Fun rádia, kde sa po prvýkrát na Slovensku realizovala produktová podpora. Kamera v štúdiu umožnila interakciu s poslucháčmi, a tak sa rádio na chvíľu premenilo na onlinovú televíziu. Televízia Markíza tiež vysielala reportáž priamo z miesta diania v shoppingových centrách.
„Na Milka stenách sme spočítali viac ako 5 000 odkazov. Na FB bolo vytvorených 133 000 infografických albumov lásky. Valentínska kampaň Milka prispela k rekordnému nárastu o neuveriteľných 29 % v hodnote predaja praliniek na Slovensku,“ zhodnotila agentúra STARMEDIA Co. výsledky v prihláške do súťaže.
"Posledné dva roky našej spolupráce považujem za najlepšie. Odrazilo sa to aj v externom hodnotení našej spoločnej práce, Flema media awards, kde sme posledné dva roky boli zvolení za inovatívneho zadávateľa roka a to by sa nám bez kvalitnej a inovatívnej slovenskej a českej agentúry určite nepodarilo – ďakujeme!" odkázala cez Stratégie Michaela Lavičková, Media
Manager CZ/SK, Mondeléz.
„Aj s malými investíciami sa dajú robiť zaujímavé a inovatívne kampane. Možno v tejto neistej dobe chýba viac odvahy a odhodlania realizovať niečo neodskúšané, svojím spôsobom riskantné. V našej agentúre sa snažíme prihlasovať vždy iba tie práce, ktoré spĺňajú interne vysoko nastavené kritériá, zohľadňujú trendy a ktoré považujeme za lepšie ako tie vlaňajšie. Vážime si a tešíme sa, že sme jedna z mála agentúr, ktoré si svoje miesto v tejto súťaži pravidelne obhajuje,“ povedala pre Stratégie Zuzana Semíková, Strategic Development Director, STARMEDIA Co.
„Zadávateľom roka sa tak ako vlani stal náš najväčší klient Mondeléz. Pomohli sme mu k víťazstvu rovnako my, ako aj naši kolegovia zo sesterských agentúr Starcom MediaVest Group ČR a digita.sk. Zoznam top troch inovatívnych agentúr sa medziročne tiež nezmenil, iba sme si s SMG ČR vymenili poradie. Pomyselnú štafetu prvenstva sme tak odovzdali opäť v rámci našej siete Publicis Groupé,“ povedal na margo získania tohtoročných ocenení Braňo Polák, CEO/CIO, STARMEDIA Co.
Prezentáciu spomínanej víťaznej kampane nájdete vo videu pod vizuálom a na webe súťaže. Ďalšie z víťazných slovenských kampaní predstavujeme aj na našom webe (Najlepšie využitie rádia a Najlepšie využitie kinoreklamy).
O tom, ako hodnotia tento ročník súťaže FLEMA Media Awards 2013 obe víťazné slovenské agentúry a ich klienti, sa dočítate v októbrovom vydaní Stratégií, ktoré budú čoskoro v predaji.
http://youtu.be/QGXGjUn-jZ8
Zdroj: mia

