Martina Kovacs
StoryEditor

Billa: Giuseppe je synonymom kvality a čerstvosti

27.01.2014, 16:12
Hovorí Martina Kovacs, marketingová riaditeľka reťazca BILLA Slovensko v rozhovore pre Stratégie.

S: Už rok využívate komunikačný koncept, ktorého hlavnou postavou je taliansky šéfkuchár Giuseppe. Ako sa vám osvedčil? Ako ovplyvnil vnímanie značky BILLA?

Giuseppe, a šéfkuchári vo všeobecnosti, sú známi tým, že si potrpia na kvalitu suroviny a dávajú vyniknúť prirodzeným chutiam. Preto vzniklo spojenie s BILLOU – kvalita a čerstvosť.

S: Takže Giuseppe je za kvalitu a čerstvosť, nie za cenu?

Nie, nie je za cenu. Je to koncept pre šesť krajín Európy, ktorý prezentuje BILLA v spojení kvality a čerstvosti. Podčiarkuje výber z tých najkvalitnejších surovín pre poctivú kuchyňu. Podľa našich prieskumov bol spotrebiteľmi prijatý veľmi dobre, spontánna znalosť našej komunikácie je na úrovni 85%, vysoké je aj priradenie jeho osoby k značke BILLA, pričom najčastejšie uvádzanými atribútmi sú čerstvosť, kvalita a sortiment.

Viac sa dočítate tu.

Zdroj: Renata Môciková

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 09:26