S: Už rok využívate komunikačný koncept, ktorého hlavnou postavou je taliansky šéfkuchár Giuseppe. Ako sa vám osvedčil? Ako ovplyvnil vnímanie značky BILLA?
Giuseppe, a šéfkuchári vo všeobecnosti, sú známi tým, že si potrpia na kvalitu suroviny a dávajú vyniknúť prirodzeným chutiam. Preto vzniklo spojenie s BILLOU – kvalita a čerstvosť.
S: Takže Giuseppe je za kvalitu a čerstvosť, nie za cenu?
Nie, nie je za cenu. Je to koncept pre šesť krajín Európy, ktorý prezentuje BILLA v spojení kvality a čerstvosti. Podčiarkuje výber z tých najkvalitnejších surovín pre poctivú kuchyňu. Podľa našich prieskumov bol spotrebiteľmi prijatý veľmi dobre, spontánna znalosť našej komunikácie je na úrovni 85%, vysoké je aj priradenie jeho osoby k značke BILLA, pričom najčastejšie uvádzanými atribútmi sú čerstvosť, kvalita a sortiment.
Zdroj: Renata Môciková

