Nielen vlastná tvorba, ale aj akvizície menia situáciu na trhu. Dokonca až tak, že nedeľný film Markízy Rýchlo a zbesilo 5 (Fast Five, hrajú Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson) sa stal v skupine 12-54 najsledovanejším programom týždňa. So 408 tisíc mladými divákmi (rating 12,5 %, share 33,3 %) predbehol Búrlivé víno i ostatnú vlastnú tvorbu.
Snímka Rýchlo a zbesilo 5 mala porovnateľný rating, no o viac než dva a pol bodu vyšší share než pred týždňom Žoldnier (Redemption).
Farma dosahovala minulý týždeň so strihovými epizódami podiely od 30,8 do 33,9 % v 12-54. Piatkový Duel si pozrelo 302 tisíc mladých divákov (rating 9,3 %, share 33,9 %), čo podľa Markízy znamená pre Farmu sezónne divácke maximum v 12-54.
Búrlivé víno dosahovalo minulý týždeň podiely od 29,8 do 32,6 % a podvečerný seriál Chlapi neplačú od 27,0 do 30,6 % v 12-54.
Televízia Markíza získala celotýždenný podiel 26,4 %, v hlavnom vysielacom čase to bolo 29,0 %. Doma mala 4,1/3,4 %, Dajto 3,7/4,2 % a skupina CME ako celok 34,2/36,6 %. V porovnaní s predchádzajúcim týždňom bola skupina relatívne stabilná: narástla o dve desatiny bodu celodenne, kým v prime-time prišla o štyri desatiny.
Top 5 najsledovanejších relácií TV Markíza v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Rýchlo a zbesilo 5 | Nedeľa 28. 9. 2014, 20:28 | 408 tisíc | 12,5 % | 33,3 % |
2. | Búrlivé víno | Pondelok 22. 9. 2014, 20:27 | 389 tisíc | 11,9 % | 31,7 % |
3. | Televízne noviny | Nedeľa 28. 9. 2014, 19:00 | 388 tisíc | 11,9 % | 36,2 % |
4. | Búrlivé víno | Streda 24. 9. 2014, 20:26 | 384 tisíc | 11,8 % | 32,6 % |
5. | Televízne noviny | Pondelok 22. 9. 2014, 19:00 | 383 tisíc | 11,8 % | 39,3 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Doma v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Žena cestovateľa v čase | Nedeľa 28. 9. 2014, 20:00 | 78 tisíc | 2,4 % | 5,8 % |
2. | Feriha | Utorok 23. 9. 2014, 21:28 | 70 tisíc | 2,2 % | 7,1 % |
3. | Neskrotná Angelika | Sobota 27. 9. 2014, 20:00 | 64 tisíc | 2 % | 5,6 % |
4. | Feriha | Streda 24. 9. 2014, 21:28 | 60 tisíc | 1,8 % | 6,5 % |
5. | Feriha | Utorok 23. 9. 2014, 22:39 | 59 tisíc | 1,8 % | 10,9 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Dajto v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Rambo I. | Štvrtok 25. 9. 2014, 20:15 | 144 tisíc | 4,4 % | 12,9 % |
2. | Americký ninja | Piatok 26. 9. 2014, 20:15 | 63 tisíc | 2 % | 5,5 % |
3. | Tropická búrka | Utorok 23. 9. 2014, 20:18 | 62 tisíc | 1,9 % | 5,4 % |
4. | Prepadnutie v 13. okrsku | Štvrtok 25. 9. 2014, 22:08 | 61 tisíc | 1,9 % | 10,7 % |
5. | Uragán | Nedeľa 28. 9. 2014, 20:15 | 60 tisíc | 1,8 % | 4,4 % |
Ak vás zaujímajú aj miesta 6. až 10. pre stanice skupiny Markíza, rozšírený rebríček nájdete v Google+ profile Stratégií.
Skupina Joj mala s troma kanálmi okrem Senzi celodenne podiel približne 22,3 % a večer 26,2 % v 12-54. Znamená to nárast o dve desatiny bodu celodenne a 0,9 v prime-time.
Joj dosiahla 15,7/20,2 %, jej najsledovanejším programom sa stal nedeľný Šport (358 tisíc, rating 11,0 %, share 28,3 % v 12-54). Do top 5 sa dostalo tiež V siedmom nebi (342 tisíc, rating 10,5 %, share 26,5 %) s výkonom nad priemerom Joj. Najúspešnejšou akvizíciou Jojky sa stal sobotný film John Carter s ratingom 8,9 % (share 26,9 % podľa tlačovej správy).
Televízia Plus, na obrazovkách ktorej sa najviac ujal večerný Hoď svišťom, mala minulý týždeň 4,6 % celodenne aj v prime-time a obhájila prvenstvo medzi menšími stanicami. Wau dosiahla 2,0/1,4 %.
Top 5 najsledovanejších relácií TV Joj v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Šport | Nedeľa 28. 9. 2014, 20:10 | 358 tisíc | 11,0 % | 28,3 % |
2. | Najlepšie Počasie | Nedeľa 28. 9. 2014, 20:23 | 349 tisíc | 10,7 % | 26,4 % |
3. | V siedmom nebi | Nedeľa 28. 9. 2014, 20:29 | 342 tisíc | 10,5 % | 26,5 % |
4. | Veľké Noviny TV Joj | Nedeľa 28. 9. 2014, 19:30 | 336 tisíc | 10,3 % | 28,8 % |
5. | Šport | Utorok 23. 9. 2014, 20:14 | 302 tisíc | 9,3 % | 26,5 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Plus v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Hoď svišťom | Pondelok 22. 9. 2014, 19:54 | 87 tisíc | 2,7 % | 7,5 % |
2. | Hoď svišťom | Piatok 26. 9. 2014, 19:51 | 84 tisíc | 2,6 % | 7,9 % |
3. | C.S.I.: Kriminálka Las Vegas | Pondelok 22. 9. 2014, 21:45 | 82 tisíc | 2,5 % | 8,9 % |
4. | Hoď svišťom | Utorok 23. 9. 2014, 19:57 | 80 tisíc | 2,5 % | 7,0 % |
5. | Hoď svišťom | Streda 24. 9. 2014, 19:59 | 78 tisíc | 2,4 % | 6,9 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Wau v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Nákupné maniačky | Sobota 27. 9. 2014, 14:38 | 37 tisíc | 1,1 % | 7,2 % |
2. | Nákupné maniačky | Sobota 27. 9. 2014, 13:47 | 31 tisíc | 1,0 % | 6,3 % |
3. | Hviezdna zámena manželiek | Sobota 27. 9. 2014, 21:06 | 25 tisíc | 0,8 % | 2,1 % |
4. | Nákupné maniačky | Sobota 27. 9. 2014, 12:53 | 25 tisíc | 0,8 % | 5,7 % |
5. | Šéf v utajení | Streda 24. 9. 2014, 20:40 | 25 tisíc | 0,8 % | 2,1 % |
Verejnoprávna RTVS obsadila v cieľovej skupine 12+ 10,9 % trhu celodenne a 12,5 % v prime-time. Jednotka medzitýždenne klesla na 9,0/10,9 %, Dvojka na 1,9/1,6 %.
Na Jednotke najviac, až 409 tisíc divákov v 12+ oslovila sobotná Pošta pre teba (rating 8,8 %, share 20,2 %) a 350 tisíc z nich zdedili nasledujúce Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou (rating 7,5 %, share 17,4 %). Do top 5 sa dostala aj piatková šou Milujem Slovensko (360 tisíc divákov, rating 7,7 %, share 18,1 %). Tá predstavuje konkurenciu aj pre komerčné stanice: vyše polovica jej minulotýždňových divákov spadala do komerčne zaujímavej cieľovky 12-54 (200 tisíc, rating 6,1 %, share 17,2 %).
V top 10 mala Jednotka aj Tajomstvo mojej kuchyne či 5 proti 5, ako sa môžete dozvedieť na Google+ profile Stratégií.
Dvojke pomohol nedeľný šport - cyklistika a hokej. No jej top programom sa stal premiérový dokument o živote v osadách na východe Slovenska Moje rómske deti, ktorý mal v stredu večer 168-tisícovú sledovanosť v 12+ (rating 3,6 %, share 8,1 %).
Top 5 najsledovanejších relácií Jednotky v minulom týždni (12+)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Pošta pre teba | Sobota 27. 9. 2014, 20:20 | 409 tisíc | 8,8 % | 20,2 % |
2. | Milujem Slovensko | Piatok 26. 9. 2014, 20:56 | 360 tisíc | 7,7 % | 18,1 % |
3. | Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou | Sobota 27. 9. 2014, 21:16 | 350 tisíc | 7,5 % | 17,4 % |
4. | Nikto nie je dokonalý | Utorok 23. 9. 2014, 20:20 | 309 tisíc | 6,6 % | 14,3 % |
5. | Správy RTVS | Nedeľa 28. 9. 2014, 18:59 | 306 tisíc | 6,6 % | 16,0 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Dvojky v minulom týždni (12+)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Moje rómske deti | Streda 24. 9. 2014, 20:06 | 168 tisíc | 3,6 % | 8,1 % |
2. | Cyklistika - MS Ponferrada Španielsko | Nedeľa 28. 9. 2014, 12:00 | 100 tisíc | 2,1 % | 9,9 % |
3. | Hokej - Extraliga - zápasy (Dukla Trenčín - HK Nitra) | Nedeľa 28. 9. 2014, 17:47 | 72 tisíc | 1,5 % | 5,3 % |
4. | Hokej - Extraliga - štúdio | Nedeľa 28. 9. 2014, 16:46 | 55 tisíc | 1,2 % | 4,4 % |
5. | Andrea za hranicou | Štvrtok 25. 9. 2014, 20:05 | 56 tisíc | 1,2 % | 2,8 % |
Ak vás zaujímajú aj miesta 6. až 10. pre stanice skupiny RTVS, rozšírený rebríček nájdete v Google+ profile Stratégií.
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (39. týždeň, celodenne)
Markíza | 26,4 % | + 0,3 |
Joj | 15,7 % | 0 |
Plus | 4,6 % | + 0,1 |
Doma | 4,1 % | - 0,1 |
Dajto | 3,7 % | 0 |
Wau | 2,0 % | + 0,1 |
Senzi | N/A | N/A |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (39. týždeň, celodenne)
Jednotka | 9,0 % | - 0,7 |
Dvojka | 1,9 % | - 0,2 |
Čo ovplyvní sledovanosť v aktuálnom 40. týždni:
- Liga majstrov v stredu na Jednotke
- pondelok s klasickým nastavením (minulý týždeň bol sviatok)
Viac informácií o sledovanosti:
- správa Stratégií: Joj o konci Dobrého rána: Boj s diváckym zvykom je náročný
- tlačová správa Joj k víkendu: Posledný septembrový víkend bol pre JOJ rekordný
- tlačová správa Markízy k víkendu: Akčný kinohit Rýchlo a zbesilo 5 víťazom nedeľného večera
- tlačová správa Markízy k štvrtku: Televízne noviny a Búrlivé víno na čele diváckeho záujmu
- tlačová správa Markízy k pondelku: Búrlivé víno si v pondelok vychutnalo takmer 800-tisíc divákov
zdroj dát: PMT/TNS SK
Poznámka: rebríček kanálov Markízy a Joj obsahuje všetky najsledovanejšie relácie - aj tie, čo sa opakujú. Top 5 staníc skupiny RTVS obsahuje v prípade opakujúcich sa relácií len výsledok tej najsledovanejšej.
Zdroj: Ivan Krasko