Televízia Doma má vo svojom najdôležitejšom čase vyhradenom pre turecké seriály novinku: telenovelu Feriha. Pozreli sme sa na to, ako sa uchytila a aká je jej sledovanosť.
Za prvé tri týždne (od 18. augusta do 4. septembra 2014) pozeráva Ferihu v priemere 147 tisíc divákov starších ako 12 rokov, z toho 61 tisíc je v reklamne zaujímavej cieľovej skupine 12- až 54-ročných.
Feriha odštartovala s nižšími číslami ako jej "predchodkyňa" Fatmagül začiatkom apríla, no druhý týždeň narástla. V skupine 12-54 dosahuje trhový podiel 7,8 %. Pre Doma je to nadpriemer, za minulé tri týždne mala priemer 4,2 % celodenne a 3,4 % v hlavnom vysielacom čase.
Písali sme o Ferihe:
- Ako štatovala
- Takto vyzerala kampaň pred štartom
- Všetko o seriáli - herci, obsah, epizódy, vysielací čas
Romantický seriál Feriha je podľa očakávania silný u žien: spomedzi všetkých divákov 12-54 sú ženy a muži zastúpení v pomere 72 : 28.
Seriál má najväčšiu divácku základňu v žilinskom regióne. Podrobné výsledky nájdete nižšie.
Ako sa bude Feriha ďalej vysielať |
Diváci si mohli všimnúť, že televízia Doma plánovala zmeniť vysielanie Ferihy - z dvoch epizód za sebou od pondelka do štvrtka chcela prejsť iba na jednu epizódu denne o 21:30. Nakoniec sa však rozhodla, že Feriha ostane tak ako doteraz a každý deň pôjdu dve časti za sebou. V takomto režime to ponechá aj naďalej. Niektoré programové časopisy to nemuseli zachytiť. |
Ako štartovali predošlé seriály na TV Doma
- Fatmagül (apríl 2014)
- Sila (august 2013)
- Perla Orientu (jún 2013)
Feriha po troch týždňoch:
Najviac divákov v 12+: streda 27. augusta 2014, 21:30 - 175 tisíc (share 10,4 %)
Najvyšší trhový podiel v 12+: streda 3. septembra 2014, 22:45 - 18,1 % (157 tisíc divákov)
Najviac divákov v 12-54: streda 27. augusta 2014, 21:30 - 82 tisíc (share 8,4 %)
Najvyšší trhový podiel v 12-54: utorok 2. septembra 2014, 22:40 - 11,9 % (63 tisíc divákov)
Vývoj trhových podielov Ferihy v 12-54
Skupina | Počet divákov | Rating | Share |
Deti 4 - 11 | 3 tisíc | 0,8 % | 8,9 % |
12+ | 147 tisíc | 3,2 % | 11,2 % |
12-54 | 61 tisíc | 1,9 % | 7,8 % |
12 - 34 | 30 tisíc | 1,7 % | 9,4 % |
35 - 54 | 31 tisíc | 2,0 % | 6,7 % |
55+ | 86 tisíc | 6,1 % | 16,1 % |
Ženy 12 - 54 | 44 tisíc | 2,7 % | 10,7 % |
Ženy 12 - 24 | 9 tisíc | 2,1 % | 14,0 % |
Ženy 25 - 34 | 11 tisíc | 2,7 % | 11,3 % |
Ženy 35 - 44 | 11 tisíc | 2,8 % | 9,2 % |
Ženy 45 - 54 | 12 tisíc | 3,3 % | 10,0 % |
Muži 12 - 54 | 17 tisíc | 1,1 % | 4,6 % |
Muži 12 - 24 | 6 tisíc | 1,3 % | 9,3 % |
Muži 25 - 34 | 3 tisíc | 0,8 % | 3,8 % |
Muži 35 - 44 | 3 tisíc | 0,8 % | 3,1 % |
Muži 45 - 54 | 5 tisíc | 1,3 % | 4,2 % |
12 - 54 roční | 61 tisíc | 1,9 % | 7,8 % |
Žilinský región 12-54 | 14 tisíc | 2,9 % | 12,8 % |
Prešovský región 12-54 | 11 tisíc | 2,2 % | 10,0 % |
Banskobystrický región 12-54 | 10 tisíc | 2,4 % | 9,6 % |
Košický región 12-54 | 8 tisíc | 1,8 % | 7,2 % |
Nitriansky región 12-54 | 6 tisíc | 1,3 % | 4,9 % |
Trenčiansky región 12-54 | 5 tisíc | 1,5 % | 6,2 % |
Trnavský región 12-54 | 4 tisíc | 1,2 % | 5,8 % |
Bratislavský región 12-54 | 3 tisíc | 1,0 % | 3,7 % |
zdroj dát: PMT/TNS SK
http://youtu.be/yKlfbotkJ08
Zdroj: Ivan Krasko