Bratislavské nákupno-zábavné centrum Bory Mall otvoria 13. novembra tohto roka. Prenajímateľná plocha centra je 54.000 štvorcových metrov (m2), k dispozícii bude 200 obchodov spolu s reštauráciami a kaviarňami. Zóna pre deti dosiahne plochu 6000 m2.
Nákupno-zábavné centrum Bory Mall z dielne talianskeho architekta Massimiliana Fuksasa vyrástlo v západnej časti Bratislavy medzi Lamačom a Devínskou Novou Vsou, bude obsluhovať primárnu spádovú oblasť Bratislavy IV a Záhoria. Projekt Bory sa člení na Bory Retail Zone, nákupno-zábavné centrum Bory Mall a rezidenčnú zónu Bory Home. Investorom projektu je investičná skupina Penta. Výstavba sa začala v januári 2013.
Pozicioning približuje Dana Hanzelová, Marketing Manager Bory Mall Management.
Ako sa bude Bory Mall pozicionovať, ako sa plánuje vyhraniť voči konkurencii?
Bory Mall je nákupno-zábavné centrum pre celú rodinu. Našim cieľom je poskytnúť zákazníkom nielen pohodlné nákupy, ale aj priestor pre ich kultúrne a športové vyžitie v lokalite, kde doposiaľ možnosti takéhoto rozsahu nie sú. Bory Mall nie je len o bežnom nakupovaní jednotlivcov, je aj miestom, kde môžu rodiny tráviť čas spolu a plnohodnotne. Zároveň, pre Bory Mall nie je kľúčové vyhraniť sa voči konkurencii, nakoľko jeho súčasná primárna spádová oblasť pokrýva Bratislavu IV a Záhorie. Ponuka po otvorení zábavy na jar 2015 bude prirodzeným lákadlom, ktoré na trhu doposiaľ nie je, aj pre širší región. V synergii s Bory Retail Zone tak pracujeme s projektom, ktorý má nadregionálny charakter.
V čom vidíte konkurenčnú výhodu Bory Mall oproti existujúcim nákupným centrám?
Vďaka prieskumu, ktorý sme realizovali so spoločnosťou United Consultants v marci tohto roku, sme vytipovali 10 atribútov, ktoré sú pre úspech nákupného centra dôležité. Do veľkej miery sa nám ich darí realizovať aj v rámci prípravy projektu. Z pohľadu skladby nájomcov prinášame viaceré nové značky, aj tie obľúbené, ktoré v nákupnom centre nesmú chýbať. Dôležitý je komfort zákazníka a dostatok relaxačných zón, z pohľadu architektúry prehľadnosť centra a ľahká orientácia, vzdušnosť priestoru, modernosť – avšak pri zachovaní príjemnej rodinnej atmosféry. Veľmi dôležitá je aj dostupnosť centra (priamo pri diaľnici), dostatok parkovacích miest zdarma a dopravná infraštruktúra. Výhody nášho nákupného centra oproti iným vidíme vo viacerých rovinách.
Zverejnili ste obchody, ktoré budú jeho súčasťou. Ktoré obchody/značky považujete za najväčšie lákadlo pre zákazníkov?
Medzi naše najväčšie lákadlá patrí komplexná ponuka práve pre rodiny s deťmi. V rámci vybavenia pre deti môžeme, po otvorení Detského zábavného parku na jar 2015, hovoriť až o 6000m2 určených páve im. Ide o najväčšiu zónu pre deti v rámci nákupných centier na Slovensku. Do tejto ponuky patrí nový vzdelávací koncept Mojemesto, monobrandová predajňa LEGO, Kids Sport Academy, Mayoral, Brums a Buppi - Detský Svet. Samozrejmosťou sú aj predajne s hračkami a ďalšie s oblečením pre deti. Okrem štandardných obľúbených značiek ponúkneme zákazníkom nákupy aj v predajniach Mango, ktoré je rozšírené o pánsku a detskú kolekciu, Sinsay, Yamamay, monobrandovej predajni Skechers, Digital Golf a Trapper. V oblasti zábavy a relaxu to bude Golem Club s vonkajším priestorom pre kolektívne športy a multikino Cinemax, ktoré na jar 2015 otvorí 12 kinosál, z toho jednu s najmodernejšou IMAX technológiou, jedinou na Slovensku.
V akom duchu plánujete viesť kampaň nového nákupného centra, aké budú jej posolstvá?
V tejto chvíli je prioritou komunikácia samotného otvorenia nákupného centra a do budúcnosti sa nechajte prekvapiť.
Zdroj: rm