Televízia Markíza v sobotu spustila nový projekt - Chart Show. V reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54 mala 330-tisícovú sledovanosť a podiel 28,8 %.
Sledovanosť Chart Show v 12-54 je vyššia, než s akou štartovali Doktori, porovnateľná so štartom Farmy 5 a nižšia ako keď sa na jeseň vrátilo Búrlivé víno.
Trhový podiel 28,8 % je pre Markízu nad priemerom. Posledné týždne sa výkony stanice pohybujú na úrovni okolo 25 až 26 % v 12-54, minulý týždeň mala 25,1 %. V sobotu večer vysiela Markíza filmy. Tie dosahujú premenlivé výkony, pred týždňom mal Ochranca (Safe) 243 tisíc mladých divákov a share 19,9 %, pred dvoma týždňami Únos (Abduction) 244 tisíc a 20,2 %.
Chart Show išla v ťažkej konkurencii - televízii Joj sa premiérový film Hry o život: Skúška ohňom (The Hunger Games: Catching Fire) vydaril nadpriemerne dobre, prekonala s ním 25-percentný share v 12-54.
Chart Show vznikala ako spoločný projekt Markízy s jej českou sestrou Novou. Tá ju v sobotu vysielala tiež a podľa MediaGuru.cz mala v cieľovej skupine 15-54 podiel 24 %. Víťazom večera sa u mladých stala bondovka Skyfall na Prime s 27-percentným podielom.
Sledovanosť Chart Show - sobota 8. novembra 2014, Markíza, 20:25 až 23:15
Parameter | Počet divákov | Rating | Share |
12+ | 515 tisíc | 11,0 % | 26,7 % |
12-54 | 330 tisíc | 10,1 % | 28,8 % |
12-34 | 121 tisíc | 7,0 % | 29,2 % |
35-54 | 209 tisíc | 13,6 % | 28,5 % |
muži 12-54 | 146 tisíc | 9,0 % | 26,8 % |
ženy 12-54 | 183 tisíc | 11,3 % | 30,6 % |
Skoro trojhodinová Chart Show prinesla rebríček najväčších československých hitov. Interpreti vrátane Karla Gotta či No Name ich zaspievali na veľkom pódiu (šou vznikala v pražských ateliéroch na Barrandove), hudbu aj "roky minulé" glosovali Maroš Kramár, Martin Dejdar, Marta Jandová a Leoš Mareš. Moderovala Adela Banášová, odborným hosťom v štúdiu bol Juraj Čurný. Prečítajte si viac o relácii a pozrite si kampaň.
Celá epizóda
zdroj dát: PMT/TNS SK
Zdroj: Ivan Krasko