Nela Pocisková v seriáli Búrlivé víno. Foto: TV MarkízaTV Markíza
StoryEditor

Búrlivé víno je späť. S akou sledovanosťou sa vrátilo

19.08.2014, 12:06
TV Markíza opäť vysiela Búrlivé víno. Prinášame sledovanosť včerajšej epizódy.

Televízia Markíza po letnej prestávke vrátila do vysielania Búrlivé víno. Seriál si včera pozrelo 356 tisíc divákov v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54. Jeho trhový podiel bol 33,4 %.

Seriál mal tradične viac ženských diváčok, v 12-54 mali až 62-percentné zastúpenie oproti 38 percentám mužov.

U reklamne dôležitých divákov sa Búrlivé víno stalo najsledovanejším programom dňa.

Seriál mal výhodu skorého štartu - hlavný rival Panelák sa vráti na Joj až na budúci týždeň. Joj teda vysielala akvizíciu, konkrétne seriál Kuriér (Transporter: The Series), zaradený programovou zmenou namiesto pôvodne plánovanej Rodinky úžasných (No Ordinary Family). Kuriér mal približne polovičné podiely Búrlivého vína. Divákov, najmä mužských, uberala aj stanica Dajto s akčným filmom Tajný agent (Fire Down Below) so Stevenom Segalom, ktorý získal na jej pomery nadpriemerných 8,0 % v 12-54.

Búrlivé víno s prvou jesennou časťou kopírovalo výkony, aké dosahovalo na jar 2014. Od januára do júna malo priemernú sledovanosť 371 tisíc a podiel 31,4 % v 12-54. Pozrite si kompletnú analýzu sledovanosti Búrlivého vína.

Búrlivé víno v pondelok 18. augusta 2014
(Markíza, 20:30 až 21:35)

ParameterPočet divákovRatingShare
12+ 720 tisíc 15,4 %37,3 %
12-54 356 tisíc 10,9 % 33,4 %
12-34 138 tisíc8,0 % 33,8 %
35-54 218 tisíc 14,2 % 33,1 %
muži 12-54 135 tisíc 8,3 % 28,9 %
ženy 12-54 221 tisíc 13,6 % 36,8 %

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

http://youtu.be/8xaaGXlSKcU

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 14:50