Daša Matušíková
StoryEditor

Práve vyšli nové Stratégie. Daša Matušíková z RTVS je tvárou titulky

31.07.2014, 13:00
Daša Matušíková, marketingová riaditeľka Rozhlasu a televízie Slovenska: Chceme zmeniť pohľad ľudí na verejnoprávne médium z negatívneho na pozitívny.

Práve vychádzajú nové Stratégie. Vo veľkom titulkovom rozhovore marketingová riaditeľka Rozhlasu a televízie Slovenska Daša Matušíková okrem iného približuje nové oddelenie RTVS, ktoré stojí na troch základných pilieroch – brand manažment, kreatíva a online médiá s PR.

Bratia Martin a Peter Velitsovci hovoria o tom, ako dizajnovali vlastnú značku cyklistického oblečenia Isadore. „Chceme, aby predávala kvalita a dizajn a Velits bol v podstate bonus, niečo ako garancia kvality. Isadore je síce naše dieťa, ale nech si žije vlastným životom.“

Ako je na tom generácia 50+? Nie je pravda, že zákazník v tomto veku je neinformovanou potravou pre „šmejdov“. Naopak. Je veľmi dobre informovaný a podozrievavý. Podľa prieskumu Millward Brown je dnešná generácia 50+ aktívna, sebavedomá, orientovaná na budúcnosť, konzum a má radosť z pôžitkov.

Ako prví na Slovensku vyskúšali model inhouse agentúry. Svojmu kroku veria, sľubujú si dlhodobý vzťah. Jana Studničková, marketingová riaditeľka O2, a Milan Šemelák, ktorý inhouse tím povedie, sa v rozhovore pre Stratégie zhodujú: „Máme to, čo vždy všetci chceli.“

 

Viac sa dočítate v júlových Stratégiách.

 

Zdroj: rm, red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2024 01:53