Práve vychádzajú nové Stratégie. Vo veľkom titulkovom rozhovore marketingová riaditeľka Rozhlasu a televízie Slovenska Daša Matušíková okrem iného približuje nové oddelenie RTVS, ktoré stojí na troch základných pilieroch – brand manažment, kreatíva a online médiá s PR.
Bratia Martin a Peter Velitsovci hovoria o tom, ako dizajnovali vlastnú značku cyklistického oblečenia Isadore. „Chceme, aby predávala kvalita a dizajn a Velits bol v podstate bonus, niečo ako garancia kvality. Isadore je síce naše dieťa, ale nech si žije vlastným životom.“
Ako je na tom generácia 50+? Nie je pravda, že zákazník v tomto veku je neinformovanou potravou pre „šmejdov“. Naopak. Je veľmi dobre informovaný a podozrievavý. Podľa prieskumu Millward Brown je dnešná generácia 50+ aktívna, sebavedomá, orientovaná na budúcnosť, konzum a má radosť z pôžitkov.
Ako prví na Slovensku vyskúšali model inhouse agentúry. Svojmu kroku veria, sľubujú si dlhodobý vzťah. Jana Studničková, marketingová riaditeľka O2, a Milan Šemelák, ktorý inhouse tím povedie, sa v rozhovore pre Stratégie zhodujú: „Máme to, čo vždy všetci chceli.“
Viac sa dočítate v júlových Stratégiách.
Zdroj: rm, red