Televízia Joj včera spustila nový seriál Divoké kone. V reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54 si ho pozrelo 308 tisíc divákov (rating 9,4 %), trhový podiel dosiahol hodnotu 22,6 %.
Pre Joj je to výsledok nad jej bežnými podielmi (na jeseň sa pohybovala okolo 17 %). Takisto je to viac, ako mal v slote po 20. hodine na jeseň Panelák.
Stanica zvolila odlišnú taktiku, než avizovala v programových plánoch: namiesto klasickej hodinovej dĺžky trvali Divoké kone včera až dve hodiny, takže s konkurenčným Búrlivým vínom Markízy sa prekrývali iba čiastočne.
Divoké kone je romantický rodinný seriál s prvkami dobrodružstva. Divákov má podľa Joj zaujať silná romantická lovestory, tajomstvo z minulost ako zdroj emócií, príbeh odzrkadľujúci slovenskú realitu, humor, a romantizujúce dejové línie. Natáča sa od júna, má byť výpravný s prevahou exteriérových scén. Stojí za ním kreatívna producentka Danica Haláková, ktorá v minulosti pripravovala markizácke Búrlivé víno. Prečítajte si o ňom viac.
Zdroj: ik