StoryEditor

Kofola a Šofocola roky súperili, teraz spoja sily. Prečo?

25.06.2015, 12:00
Konkurencia sa spája a na Slovensku vzniká silný hráč. Tržbami môže dýchať na krk aj Coca-Cole.

Roky bojovali proti sebe, teraz spájajú sily. Kofola vstupuje do spoločnosti, ktorá produkuje Šofocolu. A vzniká hráč, ktorý to s tržbami môže pokojne dotiahnuť aj na najväčšieho rivala. Coca-colu. „Ide o posilnenie pozície v segmente minerálnych vôd a kolových nápojov. Kofola ako taká tým môže vyťažiť zo silnejšej pozície a lepšie pracovať s podmienkami, za akých sa predávajú ich výrobky v obchodných reťazcoch,“ hovorí o význame obchodu analytik spoločnosti Home Credit Michal Kozub s tým, že trhové podiely značiek by sa nemali hýbať.

Každé euro je pre všetkých hráčov dôležité. Vlani totiž došlo k poklesu celkovej spotreby nealkoholických nápojov na Slovensku o tri percentá. Viac na HNonline.sk.

 

Prečítajte si tiež: Kofola vstupuje do značiek Budiš, Gemerka, Šofocola a ďalších

Zdroj: HN

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 22:19