Roky bojovali proti sebe, teraz spájajú sily. Kofola vstupuje do spoločnosti, ktorá produkuje Šofocolu. A vzniká hráč, ktorý to s tržbami môže pokojne dotiahnuť aj na najväčšieho rivala. Coca-colu. „Ide o posilnenie pozície v segmente minerálnych vôd a kolových nápojov. Kofola ako taká tým môže vyťažiť zo silnejšej pozície a lepšie pracovať s podmienkami, za akých sa predávajú ich výrobky v obchodných reťazcoch,“ hovorí o význame obchodu analytik spoločnosti Home Credit Michal Kozub s tým, že trhové podiely značiek by sa nemali hýbať.
Každé euro je pre všetkých hráčov dôležité. Vlani totiž došlo k poklesu celkovej spotreby nealkoholických nápojov na Slovensku o tri percentá. Viac na HNonline.sk.
Prečítajte si tiež: Kofola vstupuje do značiek Budiš, Gemerka, Šofocola a ďalších
Zdroj: HN

