Včera televízia Joj vrátila na obrazovky šou Inkognito. Prvý premiérový diel od roku 2007 dosiahol v hlavnom vysielacom čase 450-tisícovú sledovanosť v 12+, z toho vyše štvrť milióna divákov (rating 8,0 %) bolo z reklamne zaujímavej cieľovej skupiny 12-54. Inkognito bolo druhé za Búrlivým vínom. Vysielalo sa s dlhšou stopážou, než avizovala televízia v programových plánoch.
U mladých 12-54 dosiahlo Inkognito trhový podiel 24,0 %. Pre Joj je to uspokojivé číslo: stanica dosahuje dlhodobo podiely okolo 16 % celodenne a 20-21 % večer (obdobie neovplyvnené konkurenciou MS v hokeji). Je to takisto lepšia hodnota, než potrebovalo Inkognito podľa Stratégií: ako sme uviedli včera, výkony nad dvadsiatkou v máji a júni budú úspechom, ktorý dá Inkognitu novú perspektívu, pri čísle okolo 19 % by to stále bolo v poriadku, iba by relácia možno dostala neskorší čas.
V pondelkovom slote o 20:30 išli naposledy Divoké kone, tie mali s poslednou pondelkovou časťou 11. mája 245-tisícovú sledovanosť v 12-54 (rating 7,6 %, share 22,4 %, kompletné výsledky tu).
Inkognito patrí k veteránom zábavy na TV Joj. Bolo jednou z prvých úspešných relácií tejto stanice a vysielalo sa od roku 2003. Vyrába sa podľa formátu FremantleMedia What's My Line? Viac informácií o Inkognite a jeho histórii na Joj.
zdroj dát: PMT/TNS SK
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko