Marketing banky bude viesť Jana Hegedüsová, ktorá predtým pracovala v Poštovej banke a Joj. Vo funkcii tak nahradila Petra Stopiaka. Ten zo Sberbank Slovensko prešiel do VÚB banky.
Informáciu Stratégií potvrdila aj Sberbank Slovensko. Hegedüsová sa stane riaditeľkou marketingu a komunikácie banky od 1. marca.
Jana Hegedüsová naposledy viedla direct marketing v Poštovej banke. Od júla 2013 bola manažérkou programového úseku a kompletne zastrešovala program Joj a v roku 2014 sa stala zástupkyňou generálneho riaditeľa pre development programov. Istý čas dočasne viedla úsek marketingu, PR a analýz. Pôsobenie v TV Joj ukončila vo februári 2014 v rámci zmien po tom, čo sa riaditeľom stal Marcel Grega. Predtým pôsobila napríklad v eventovej agentúra Promea Communication, VÚB banke ako manažérka marketingovej a korporátnej komunikácie, štyri roky viedla oddelenie marketingu vo vydavateľstve Perex.
Peter Stopiak pôsobí vo VÚB banke od 19. januára na pozícii Vedúceho marketingovej komunikácie a onlinu. Zodpovedá za ATL, BTL aktivity, online a eventy. Ide o novú štruktúru oddelenia s cieľom integrovať externé komunikačné aktivity a kompetencie pod jedno oddelenie. V tíme Marketingu a komunikácie Sberbank Slovensko bol od februára 2013. Ako manažér pre externú komunikáciu sa podieľal na kompletnom rebrandingu banky z Volksbank na Sberbank Slovensko, nastavení pozicioningu značky a rozbehol produktovú komunikáciu. Na pozícii Director Of Marketing and Communications neskôr nahradil Martinu Hrivnákovú, ktorá zo Sberbank Slovakia odišla a od augusta 2014 sa stala šéfkou marketingovej a korporátnej komunikácie VÚB banky.
Zdroj: rm, red