V ako stave sa teraz nachádza nový ženský titul Evita?
Finišujeme s ním. Máme časť redakcie, pracuje sa na logu, obsahu, kampani. Prvé číslo chceme vydať v apríli, potom bude vychádzať Evita ako mesačník.
Akú perspektívu vidíte na malom Slovensku, kde sú dobre etablované ženské tituly EMMA a Eva. Prečo by si mal čitateľ kúpiť práve Evitu?
Na to je veľmi jednoduchá odpoveď. Pretože my ponúkame príbeh. Príbeh Evity, úspešnej ženy, ktorá ako asi každá žena to nemala vždy jednoduché, ale popri svojej rodine dokázala vybudovať úspešné knižné vydavateľstvo a uspieť na trhu. Zároveň zostala sama sebou. A teraz je táto Evita tvárou aj nášho mesačníka. My sa na nič nehráme, prostredníctvom časopisu budeme ženám ponúkať skutočný život. Pretože Evita naozaj vie, čo ženy chcú.
Príbeh to je možno základ úspechu. Vaše vydavateľstvo však nemá také skúsenosti s lifestylom ako napríklad dve najväčšie slovenské vydavateľstvá.
To by som netvrdil, vydavateľstvo vydáva lifestylový titul prečo nie?! Je však pravda, že to nerobíme s takou rutinou ako v iných lifestylových vydavateľstvách, ale to je možno naša výhoda. Už len to, že sme značku spojili s Evitou a vytvorili tak príbeh, sme si postavili dobrý základ. Ľudí to zaujíma. Na layout sme si najali agentúru Komplot, návrh kampane sme zverili agentúre Creative department. Evita ako tvár časopisu Evita má v redakcii rovnocennú partnerku Janu Štrbkovú. Ešte ako Jana Tesáková bola súčasťou tímu, ktorí spúšťal na trh Nový čas pre ženy, neskôr bola aj šéfkou mesačníka Rebecca. Chceme využiť jej skúsenosti.
Takže idete do toho s veľkým štýlom. Oslovili ste už mediálky? Ako na to reagujú?
Samozrejme, že sme časopis predstavili mediálnym agentúram. Aj tu platí, že reagujú na príbeh. Evitu si stotožňujú s čitateľkou. Vo vydavateľstve si uvedomujeme, že dôležité sú obchodné výsledky. Potrebujeme ponúknuť kvalitný obsah a získať si ženské publikum. Naše ciele sú v tomto vysoké.
Plánujete popri printovej Evite aj nejaké iné aktivity, napríklad časopis v digitálnej forme?
Všetko bude. Ideme na to štýlom krok za krokom. Ten, kto pozná nášho výkonného riaditeľa (Vladimír Mužík, pozn. red.) asi vie, že tie kroky nie sú práve najpomalšie.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: red