Včera sa odohral ďalší priamy súboj seriálov Markízy a Joj - a prvýkrát priniesol v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54 víťazstvo Joj. Jej seriál mal 287 tisíc mladých divákov (rating 8,8 %), čo je o tisícku viac ako Búrlivé víno Markízy.
Čo sa týka trhového podielu, oba seriály mali porovnateľných 23,8 % v 12-54.
Tisícový rozdiel sledovanosti je na úrovni štatistickej chyby peoplemetrového merania, mohli ho tiež ovplyvniť reklamné brejky či nie úplne identický začiatok a koniec seriálov (Divoké kone začali o tri minúty neskôr a skončili skôr). No minimálne dokazuje, že Divoké kone zatiaľ v hlavnom večernom čase o 20:30 fungujú lepšie ako Panelák na jeseň.
V širšej skupine 12+ naďalej s náskokom vyhráva Búrlivé víno.
zdroj dát: PMT/TNS SK
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: ik