Televízia JOJ včera odštartovala svoju prvú tohtoročnú programovú novinku - komediálny rodinný seriál Naši. Včera mali premiéru prvé dve epizódy zo seriálu. Vďaka nim sa stala JOJka lídrom v sledovanosti na trhu v daný vysielací čas.
Prvý diel seriálu Naši si pozrelo 635 000 divákov, starších ako 12 rokov, druhý diel mal 621 000 divákov z cieľovej skupiny. Oba diely dosiahli v cieľovej skupine 12 - 54 rovnakú sledovanosť 14,4% a trhové podiely 35,7%, resp. 36,8%.
Prvý diel seriálu Naši dosiahol 13,6% rating, druhý diel 13,3% rating. Ako televízia JOJ uvádza v tlačovej správe, vtipné príbehy zo života klasickej slovenskej rodinky, o čom seriál má byť, zaujali najmä mladšie publikum.
Pozrite si teasing na nový seriál Naši:
Najsilnejšou cieľovou skupinou prvých dvoch epizód Našich boli ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, nasledovali diváčky vo veku 45-54 a seriálovú novinku si nenechali ujsť ani muži vo veku 35 až 44 rokov.
Zdroj: red.