Lidli spúšťa svoj ďalší tematický týždeň. Tentokrát v retro štýle. Od budúceho týždňa bude ponúkať bude vo všetkých svojich predajniach po celkom Slovensku výrobky, ktoré sú vyrobené podľa tradičnej receptúry, na ktorú sme zvyknutí z 80tych rokov.
V regáloch nájdeme takmer šesťdesiat „retro“ výrobkov v autentických baleniach. Medzi patrí napríklad polotučné mlieko v sáčku, žuvačky Pedro, ryžové Arizonky, Melta či Holandské kakao. To je len niekoľko produktov, ktoré Lidl ponúkne ako spomienku na obdobie dávno minulé. V rámci tohto tematického týždňa si budeme môcť kúpiť aj nepotravinové klasiky, ako napríklad mydlo na holenie Barbus Classic, voda po holení Pitralon, toaletné mydlo Šeřík, univerzálny čistiaci prášok AVA alebo namáčací prostriedok Namo, uvádza sa v tlačovej správe.
„Retro týždeň sme pripravovali v úzkej spolupráci s dodávateľmi. Okrem originálneho obalu sme totiž tam, kde to bolo možné, chceli zachovať aj pôvodné zloženie a chuť. Viacero výrobkov bolo pre túto tematickú ponuku vyrobených podľa tradičnej receptúry, napr. Vysočina 1967 alebo Šunková údená saláma 1977,“ povedal Tomáš Bezák, PR manažér spoločnosti Lidl.
Retro týždeň v reklamných televíznych brejkoch opäť uvedie dvojica kuchárov z kuchyne Lidla Marcel Ihnačák a Roman Paulus.
Lidl dlhodobo podľa viacerých odborníkov patrí medzi špičku vo fírmách, ktoré komunikujú so svojimi zákazníkmi na Facebooku. Najnovšie začal reťazec komunikovať i prostredníctvom Instagramu, kde ako medzi prvými značkami na Slovensku vyskúšal reklamy, ktoré doteraz Instagram len testoval na španielskom trhu.
Pozrite si ukážky v galérii:
Zdroj: Erika Brindzová