Organizátori súťaže FLEMA Media Awards vyhlásili nominácie jubilejného 10. ročníka. Ušli sa aj siedmim slovenským kampaniam.
Nomináciu v súťaži FLEMA Media Awards, ktorá oceňuje "najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Česku a na Slovensku", získali za kampane realizované na Slovensku dvakrát Starmedia Co., dvakrát Carat Czech Republic & Slovakia a raz Carat Slovakia, PHD SK a MADE BY VACULIK. Na shortlist sa dostali tieto kampane:
BeBe Dobré ráno – Ranní vítězství / Carat Czech Republic & Slovakia (cz+sk) - Najlepšie využitie rádia
Radox – Slávik / PHD SK (sk) - Najlepšie využitie rádia
Coca-Cola – Santova baliaca stanica / Starmedia Co. (sk) - Najlepšie využitie OOH
Strongbow – Evelyn je strong / MADE BY VACULIK (sk) - Najlepšia kampaň
Milka – Poslední kousek / Carat Czech Republic & Slovakia (cz+sk) - Najlepšia kampaň
Darujte Vianoce – Dobronoši / Carat Slovakia (sk) - Najlepšia malá kampaň
RWE Gas – Hrejivé Vianoce / Starmedia Co. (sk) - Najlepšia malá kampaň
Kompletný prehľad nominácií nájdete na flema.cz. Výsledky vyhlásia vo štvrtok 22. októbra, pričom organizátor avizuje, že okrem víťazov bežných kategórií na 10. ročníku povedia aj mená slovenskej agentúry desaťročia a českej agentúry desaťročia.
Aj na minulom 9. ročníku FLEMA Media Awards bodovali slovenskí hráči. Pozrite si kompletné výsledky.
Zdroj: ik